Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: فعالیت ادارات با حضور حداکثر یک سوم کارکنان ادامه خواهد داشت. 

محمد حسینی، امروز شنبه ۸ آذر به رسانه های گروهی گفت: بنا به تأکید رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی کرونا در جلسه امروز شنبه ۸ آذر ستاد ملی کرونا، فعالیت ادارات در شهرهای به رنگ قرمز با حضور حداکثر یک سوم کارمندان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: ادارات در این شهرها تعطیل نیستند و حضور حداکثر یک سوم کارکنان با نظر بالاترین مقام دستگاه اجرایی  الزامی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی به استثنای بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی و حوزه‌های خدمات رسان مکلف هستند با برنامه ریزی‌های دقیق مسئولیت‌های خود را با حضور حداکثر یک سوم کارکنان انجام دهند.

حسینی افزود: در شهرهای به رنگ قرمز، دو سوم کارکنان از طریق دورکاری، شیفت کاری و یا مرخصی به صورت چرخشی از حضور در محل کار معاف هستند.

وی اظهار کرد: بنا به بخشنامه شماره  ۳۷۴۸۹۹ تاریخ ۲۷  آبان ۱۳۹۹ ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور، در شهرهای با وضعیت نارنجی، ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌ های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام نمایند،در سایر ادارات شهر نیز ارائه خدمات با حضور پنجاه درصد کارکنان انجام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: در شهرهای با وضعیت زرد نیز کارکنان ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری با صد درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات، ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام می شود.

حسینی اظهار کرد:  با عنایت به مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا و بخشنامه‌های معاونت رئیس جمهور و حسب تأکید استاندار، کلیه کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای دقیق رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط‌ های اداری، رعایت بهداشت فردی، خود مراقبتی، خود اظهاری از ابتلای به بیماری ، استفاده اجباری از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: بنا به تأکید استاندار در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، هدف از اعمال این محدودیت ها، صرفاً به جهت کاهش آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کروناست.

حسینی اظهار امیدواری کرد: با دقت هر چه بیشتر در رعایت ضوابط بهداشتی، به زودی شاهد تغییر رنگ شهرهای استان و برگشت به شرایط مطلوب باشیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی حضور حداکثر یک سوم کارکنان حضور حداکثر یک سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: «مدت‌حضور زائران عمره، ۱۰ روز و حج تمتع، حدود ۳۳ روز است.»

به گزارش مهر، وی گفت: مدت حضور زائران عمره ۱۰ روز است که ۵ روز در شهر مدینه و ۵ روز در مکه مشرف خواهند شد. در حج تمتع نیز متوسط حضور زائران حدود ۳۳ روز است.

حسینی افزود: دولت در زمینه تخصیص ارز همکاری خوبی با سازمان حج و زیارت داشته و ارز مورد نیاز حجاج تهیه شده است.

دیگر خبرها

  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند
  • تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون
  • انقلاب اسلامی احیاگر حقوق زن/ فعالیت هزار و ۲۰۰ قاضی زن در ایران