Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوئسکا در هفته یازدهم فصل 21-2020 لالیگا میزبان سویا بود.

هوئسکا و سویا در چارچوب هفته یازدهم فصل 21-2020 لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت سویا با 1 گل پیروز این دیدار شد. یوسف النصیری، زننده تک گل بازی در دقیقه 75 به بازی آمد و در دقیقه 83 موفق به گلزنی شد.

اطلاعات بازی هوئسکا و سویا تاریخ برگزاری: شنبه، 8 آذر 1399 (7 نوامبر 2020) ساعت برگزاری: 21:00 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم ال آلکوراز، هوئسکا تورنمنت: هفته یازدهم لالیگا داور: گیلرمو کوادرا فرناندز گل سویا: یوسف النصیری 83' نمرات بازیکنان و ترکیب تیم های هوئسکا و سویا

 

گل های بازی هوئسکا و سویا

هوئسکا 0-1 سویا؛ یوسف النصیری 83': ارسال کوتاه اوکامپوس از سمت راست، روی تیر یک به یوسف النصیری رسید و این بازیکن تازه وارد به خوبی از این موقعیت استفاده کرد و سویا را به گل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدیوی خلاصه بازی هوئسکا و سویا

تکمیل می شود

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یوسف النصیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در هفته هجدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم هندبال آلومینیوم در یک رقابت شانه به شانه با تیم مدعی گیتی پسند ۲۰ - ۲۲ مغلوب میزبان اصفهانی خود شد.

آلومینیوم اراک که از مجموع دیدار‌های گذشته خود سه برد در کارنامه دارد با ۶ امتیاز، بالاتر از تیم‌های فراز بام دهدشت و پرواز هوانیروز در خانه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

 دیدی بستن هم با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و با ۲ امتیاز اختلاف در مقایسه با مس کرمان در جای دوم جدول لیگ برتر هندبال قرار گرفت.

نماینده لیگ برتری هندبال استان مرکزی دوشنبه دهم اردیبهشت در اراک از تیم رده هشتمی پیکان سبزوار پذیرایی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: انتقادها پس از بازی با منچسترسیتی؟ هواداران رئال مادرید ناراحت نبودند
  • اکبرپور با گل به اصفهان می‌رود
  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر
  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • نساجی به لطف پرسپولیس قعرنشین نیست!
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد