Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» یک مقام اطلاعاتی غرب که به‌نام وی هیچ اشاره‌ای نشده، در گفت‌وگو با «شبکه 12 تلویزیون» این رژیم گفت، ترور دانشمند برجسته هسته‌ای ایران اوج برنامه بلند مدت اسرائیل برای خرابکاری در برنامه هسته‌ای ایران بود.

این در حالی است که «زاخی هانگبی» وزیر شهرک سازی رژیم صهیونیستی و از نزدیکان به «بنیامین نتانیاهو»  نخست وزیر (رژیم اسرائیل) شنبه در مصاحبه با یک شبکه صهیونیستی گفت:«سرنخی از اینکه چه کسی این کار رامرتکب شد، ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدین خاطر نیست که موظفم در این زمینه صحبتی نکنم. من، واقعا سرنخی ندارم.»

311311

کد خبر 1460732

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترور بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی اسرائیل محسن فخری زاده دانشمند ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: جامعه بین‌الملل یکپارچه علیه ایران بایستد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای در شبکه «ایکس» خواستار یکپارچگی جامعه بین‌الملل در برابر ایران شد.

به گزارش ایلنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای در شبکه «ایکس» خواستار یکپارچگی جامعه بین‌الملل در برابر ایران شد.

وی بدون اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که ناقض قوانین بین‌الملل است، طی یاوه‌سرایی‌هایی مدعی شد: «جامعه بین‌الملل در برابر این تجاوز ایران که صلح جهانی را تهدید می‌کند، یکپارچه بایستد».

نتانیاهو در ادامه ادعا‌های بی‌اساس خود افزود: «ایران به طور مستقیم و از طریق نیرو‌های نیابتی خود، حماس و دیگران، در حال انجام یک کارزار تجاوزکارانه تمام‌عیار است که نه تنها اسرائیل، بلکه کل خاورمیانه را تهدید می‌کند».

دیگر خبرها

  • رونمایی از طرح پیشنهادی آمریکا به اسرائیل برای تلافی حمله ایران
  • وزیر دارایی اسرائیل شرایط اقتصادی تل آویو را وخیم توصیف کرد
  • لفاظی تازه یک اسرائیلی؛ تل‌آویو دنبال حمله دیپلماتیک به ایران؟
  • تحریم علیه ایران جایگزین تشدید تنش از سوی تل‌آویو!
  • تحریم‌ علیه ایران جایگزین تشدید تنش از سوی تل‌آویو
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل هک شد
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل هک شد
  • نتانیاهو: جامعه بین‌الملل یکپارچه علیه ایران بایستد
  • تل‌آویو: قبل از آنکه دیر شود، جلوی برنامه موشکی ایران باید گرفته شود