Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در قزوین امروز (شنبه) در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار داشت : هموطنان تخلفات بهداشتی را در زمینه کرونا به شماره تلفن های های ۱۴۱، ۱۲۴ و ۱۹۰ اطلاع دهند تا برخوردها و رسیدگی های لازم انجام شود، همچنین شماره ۱۱۱ مرکز سامد پاسخگوی سوالات هم استانی ها در زمینه های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در هفته جاری هم استانی ها به ادارات، مراجعه نکنند، عنوان کرد: در این هفته ادارات تعطیل هستند و تنها برخی از ادارات با ۱۰ درصد ظرفیت به منظور پشتیبانی از امور مربوط مقابله با کرونا و همچنین موارد ضروری فعال هستند.

حبیبی در مورد لزوم نظارت بر پایانه های مسافربری گفت: پایانه های مسافربری باید به صورت کامل کنترل شوند و در صورت مشاهده موارد تخلف در بار اول شرکت مربوطه تذکر دریافت کند و در صورت تکرار تخلف در مرحله بعدی نیز پروانه شرکت مسافربری لغو شود.

وی افزود: به دلیل این که برخی از اتوبوس ها در خارج از ترمینال مسافر سوار می کنند، پلیس راه موظف است که در ادامه مسیر اتوبوس ها را کنترل کند تا حد مجاز ظرفیت رعایت شود.

 فرمانده ستاد مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: فعالیت مساجد همچنان در این هفته تعطیل است موارد اندکی تخلف در این زمینه بود که تذکرات لازم داده شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا قزوین منوچهر حبیبی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان مقصد اولین سفر استانی رئیس جمهور در سال جدید

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: به احتمال فراوان در آینده نزدیک میزبان آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور در استان سمنان بوده و دور دوم سفر برگزار خواهد شد، لذا مدیران استان آمادگی کامل را در این خصوص داشته باشند.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ در جلسه شورای اداری استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری سمنان ضمن تبریک اقتدار و عزت و مشت محکم سربازان ولایت به رژیم غاصب اسرائیل در شب گذشته اظهار کرد: مردم در بحث رعایت عفاف و حجاب در سطح جامعه گلایه‌مندی‌هایی دارند، به عنوان مسئولان، وظیفه ما حفظ حرمت، برجسته کردن ارزش‌ها و جلوگیری از ناهنجاری‌ها است.

هاشمی ادامه داد: بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبارات برای استان اعلام شده که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تا قبل از پایان مهلت قانونی، جذب اعتبارات را در دستور کار قرار دهند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در بحث ازدواج و ولادت، استان سمنان در سال گذشته در رتبه‌های پایین کشوری قرار گرفته که با توجه به قرار داشتن در بحث بحران جمعیتی برای استان، نیاز است تا این مهم به صورت ویژه تر پیگیری و اجرایی شود.

استاندار سمنان عنوان کرد: طی چند ماه گذشته آمادگی برای برگزاری دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان به صورت کامل وجود داشته و هم اکنون نیز برنامه ریزی ها و اقدامات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه، زمان شناسی نیاز شناسی و ظرفیت شناسی نیز ۳ عامل موفقیت دولت خواهد بود؛ گفت: برنامه‌ریزی‌ها، نشست‌های تخصصی و اقدامات در سطح استان سمنان در راستای تحقق شعار سال، جهش تولید با مشارکت مردم صورت گرفته است.

هاشمی تاکید کرد: حفظ جایگاه روحانیت و نماینده ولی فقیه در استان بر همگان واجب است‌.

وی در ادامه بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، انسانی متواضع و متدین بوده و به هیچ وجه جزیره‌ای فکر نکرده و بر نگاه توسعه متوازن در همه زمینه‌ها تاکید داشتند و در همین راستا نیز در تمام استان حضور میدانی دارند.

استاندار سمنان گفت: نباید اجازه دهیم برخی ما را گرفتار حاشیه‌سازی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • سمنان مقصد اولین سفر استانی رئیس جمهور در سال جدید
  • جابجایی سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • جابجایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل ونقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم