Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ملک شاهکوهی و حجت الاسلام و المسلمین رعایتی فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه نینوا در پیامی مشترک شهادت دکتر محسن فخری زاده ؛ دانشمند برجسته صنعت هسته ای و دفاعی کشور را تسلیت گفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سردار ملک شاهکوهی و حجت الاسلام و المسلمین رعایتی به ترتیب فرمانده نماینده ولی فقیه سپاه نینوا در پیامی مشترک شهادت دکتر محسن فخری زاده ؛ دانشمند برجسته صنعت هسته ای و دفاعی کشور را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام بدین شرح است :

سالهاست دشمنان قسم خورده این آب و خاک برای توقف جریان انقلاب و پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند

 تقدیم بیش از ۱۷ هزار شهید ترور از رییس جمهور ، نخست وزیر و رییس قوه قضاییه گرفته تا مردم کوچه و بازار گواه بزدلی دشمنانی است که توان مقابله رودررو با اراده ملت ایران را ندارند

حتم داریم ترور ناجوانمردانه این دانشمند برجسته که در عین گمنامی زحمات فوق العاده ای در صنعت هسته ای و دفاعی برای ایران کشیده با اقدامی کوبنده پاسخ داده خواهد شد

تردیدی نیست به برکت خون این شهید والامقام مسیر پیشرفت و رشد علمی کشور نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه با سرعتی بیشتر از گذشته استمرار خواهد داشت

علی ملک شاهکوهیج و جعفررعایتی

۸ آذر ۹۹

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری با اشاره به نمایش دستاوردهای بزرگ علمی سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت‌های زیرمجموعه آن، در حاشیه نمایشگاه پتروتک گفت: تلاش می‌کنیم از سرریز فناوری‌های به‌دست‌آمده در صنعت هسته‌ای کشور برای افزایش کیفیت محصولات نفتی بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار شانا، وحیدرضا زیدی‌فرد صبح امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه جامع همکاری مشترک میان سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت با بیان اینکه با آغازبه‌کار دولت سیزدهم بحث افزایش همکاری میان این وزارتخانه و سازمان انرژی اتمی ایران بیشتر مورد تأکید قرار گرفت، گفت: امروز با امضای این تفاهم‌نامه همکاری‌ها در مسیر فناورشدن صنعت نفت منسجم‌تر پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به ارائه دستاوردهای بزرگ علمی سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت‌های زیرمجموعه آن در حاشیه نمایشگاه پتروتک، ادامه داد: تلاش می‌کنیم از سرریز فناوری‌های به‌دست‌آمده در صنعت هسته‌ای کشور، برای افزایش کیفیت فرایندها، تجهیزات و محصولات نفتی بهره ببریم.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری با اشاره به رتبه نخست وزارت نفت در زمینه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: با حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه هسته‌ای می‌توانیم به فناوری‌های جدیدی در زمینه آزمایشگاه‌های مرجع، استانداردهای بالاتر، ایمنی و دیگر موارد مرتبط دست یابیم.

ایران به فناوری تولید مستقیم هلیوم از گاز طبیعی دست یافت

محمد قنادی‌ مراغه، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه امروز روز خوبی برای دو صنعت بزرگ نفت و هسته‌ای کشور است، گفت: کاربردهای فناوری هسته‌ای در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آن‌قدر زیاد است که نمی‌توان حتی در چند ساعت نیز همه آن‌ها را شرح داد.

وی با بیان اینکه تاکنون دستاوردهای خوبی در زمینه استفاده از فناوری هسته‌ای در بخش‌های مختلف صنعت نفت همچون اکتشاف، چاه‌پیمایی، نشت نفت، چگالی‌سنجی، صحت‌سنجی و... انجام شده است، افزود: با امضای این تفاهم‌نامه شاهد رونق بیشتر همکاری‌های عمیق بین سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت در آینده نزدیک خواهیم بود.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران به تأکیدهای وزیر نفت و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران برای تشکیل کارگروه‌های مشترک بین دو نهاد دولتی برای امضای قراردادها پس از امضای این تفاهم‌نامه اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای که امروز امضا شد نقش مهمی در تسریع ساخت تجهیزات ابزار دقیق و افزایش همکارهای دو طرف خواهد داشت.

قنادی ادامه داد: فعالیتی در صنعت نفت کشور وجود ندارد که نتوان آن را با فناوری هسته‌ای گره زد و این دو صنعت همواره دروازه ورود فناوری‌های نو به کشور بوده‌اند.

وی همکاری با شرکت ملی حفاری ایران، شرکت ای‌آی‌ای‌دی (شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی)، پتروشیمی آریاساسول، پتروشیمی گچساران و... در زمینه دستگاه‌های ابزار دقیق را از تازه‌ترین نمونه‌های همکاری میان سازمان انرژی اتمی ایران و صنعت نفت برشمرد و گفت: هر دو نهاد تجربه‌های زیادی در زمینه اکتشاف مواد هیدروکربوری و هسته‌ای در زیر زمین دارند که می‌توانند با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

تبدیل ضایعات پلاستیکی به سوخت جت و سایر فرآورده‌های هیدروکربوری

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران از تبدیل ضایعات پلاستیکی به سوخت جت و دیگر فرآورده‌های هیدروکربوری با استفاده از پرتودهی هسته‌ای در مقیاس آزمایشگاهی خبر داد و گفت: این سازمان همچنین دستاوردهای خوبی در زمینه برداشت هلیوم از گاز طبیعی، بدون تبدیل گاز به گاز طبیعی مایع شده (ال‌ان‌جی) داشته است.

دیگر خبرها

  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد
  • توجه ویژه صنعت هسته‌ای به فناوری‌های روز دنیا
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو