Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۷ که در مسیر اتوبان تهران قم در حال تردد بود، بر اثر سرعت غیرمجاز و انحراف از مسیر، به گاردریل کنار جاده برخورد و واژگون شد.

وی گفت: پس از اطلاع از این حادثه از طریق تلفن ۱۱۲ هلال احمر، بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات وهن آباد هلال احمر شهرستان ری به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی اولیه مشخص شد این حادثه یک مورد فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان کرد: به دلیل شدت برخورد، سرنشینان داخل خودرو محبوس شده بودند که با همکاری آتش‌نشانی، عملیات رهاسازی آغاز و مصدومان از داخل خودرو خارج شدند.

فتحی اضافه کرد: سه نفر از مصدومان برای انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شد همچنین یک مورد نیز توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان ری به مرکز درمانی انتقال داده شد.

وی عنوان کرد: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا، از تمامی هموطنان درخواست داریم تا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در حین رانندگی نیز با توجه به بارش‌های اخیر و لغزنده بودن جاده‌ها، با سرعت مطمئنه و فاصله مناسب با خودروی جلوی خود به مسیر ادامه دهند تا شاهد سوانح تلخی هم‌چون سانحه مذکور نباشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران یادآور شد: هموطنان در صورت وقوع حوادث و سوانح در جاده‌ها و کوهستان‌ها می‌توانند به صورت شبانه روزی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند تا عوامل نزدیکترین پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر به کمک هموطنان بشتابند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر خودرو سواری جمعیت هلال احمر واژگونی مصدوم خودرو سواری جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد

حسن مصفا گفت: ظهر امروز بالگرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به مسیر مأموریت در روستای گو از توابع بخش مرکزی زرآباد اعزام شد.

وی ادامه داد: به دلیل انسداد راه‌های مواصلاتی در پی بارندگی‌ های اخیر بدون پرواز بالگرد امکان موفقیت در این ماموریت وجود نداشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: بالگرد امدادی این سازمان در محلی مناسب فرود آمد و پس از بررسی‌های انجام شده نیروهای امدادی‌ جمعیت هلال احمر اقدام به انتقال نوزاد به همراه خانواده به مرکز درمانی کردند.

وی گفت: نوزاد بیمار توسط بالگرد سازمان امداد و نجات به شهرستان کنارک منتقل و به موقع به مرکز درمانی تحویل داده شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره