Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:59:22 GMT

محورهای بوئین‌زهرا، آوج و الموت سفیدپوش شدند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۸۴۵۲

محورهای بوئین‌زهرا، آوج و الموت سفیدپوش شدند

ایسنا/قزوین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از بارش برف در محور «بوئین‌زهرا_ساوه»، گردنه هجیب و گردنه آوج محور «قزوین_ همدان‌» و گردنه‌های الموت خبر داد.

جواد حق‌لطفی با اعلام بارش برف در محور «بوئین‌زهرا_ساوه»، گردنه هجیب و گردنه آوج محور «قزوین_ همدان‌» و گردنه‌های الموت اظهار کرد: در حال حاضر نیز تیم‌های راهداری عملیات ماسه و نمک‌پاشی در این راه‌ها را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، وی بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی به‌ویژه زنجیر چرخ برای تردد در راه‌های برفی تأکید کرد و از رانندگان خواست نکات ایمنی را هنگام رانندگی در جاده‌های برفی رعایت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: ۳۵۰ راهدار به همراه ۳۰۰ دستگاه از انواع ماشین‌آلات در ۲۶ راهدارخانه استان قزوین در طرح زمستانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین حضور دارند.

حق‌لطفی با تأکید بر خودداری از سفرهای غیرضروری در هنگام بارش برف و کولاک به مردم توصیه کرد: برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ اطلاعات راه‌های استان و کشور را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، قزوین پنجمین استان از نظر تعداد گردنه‌های برف گیر در کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارش برف راهداری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: جاده خور به سمت نایین و اصفهان محدوده گردنه زنجیرگاه بدلیل آبگرفتگی و نبود ایمنی كافی تا اطلاع بعدی مسدود شد و رانندگان از مسیرجایگزین اردکان-چوپانان استفاده کنند.
سرهنگ علی مولوی با اشاره به اینکه امروز همچنین گردنه ظفرقند،زواره و نطنز هم که در پی بارش و سیلابی شدن بسته شده بود بازگشایی شد افزود: با توجه به لغزنده بودن سطح بیشتر جاده های استان رانندگان با سرعت مطمئن تردد کنند.
وی تاکید کرد: رانندگی با سرعت مطمئن لازمه یک سفر ایمن است و افراد بدانند جاده‌های لغزنده به راحتی کنترل خودرو را از دست راننده خارج می‌کند.
مسافران در صورت ضرورت سفر در محور‌های مواصلاتی استان با استفاده از سامانه ۱۴۱ در جریان وضعیت محور‌های مواصلاتی قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان