Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خود را آماده بازگشت به میادین می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهایی که پرسپولیسی ها غیبت یک مدافع میانی جایگزین را احساس می‌کنند، محمد انصاری در حال کسب آمادگی خود برای بازگشت به زمین است. او که در تابستان با پارگی رباط صلیبی مواجه شد، در روزهای گذشته کار با توپ را هم آغاز کرد و از ماه آینده در تمرینات گروهی نیز حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال باتوجه به این که انصاری برای دومین بار چنین مصدومیتی را تجربه می‌کند، احتمالا کادرفنی قرمزها به توصیه کادرپزشکی با احتیاط بیشتری وی را در بازی های رسمی به کار خواهند گرفت تا مشکلی برای این بازیکن به وجود نیاید.

 

انصاری در فصل نقل و انتقالات تا آستانه خروج از فهرست پرسپولیس هم پیش رفت اما در نهایت گل محمدی به ادامه همکاری با این بازیکن رضایت داد. او به همراه کمال کامیابی نیا، سیدجلال حسینی، بوژیدار رادوشوویچ، احمد نوراللهی و امید عالیشاه قدیمی ترین بازیکنان حاضر در اردوی سرخ ها محسوب می‌شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد انصاری پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر محمد انصاری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش با توجه به اینکه بخاطر آسیب دیدگی قادر به همراهی تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 نبود و سفر بی‌ثمری به تهران داشت، دوباره به هلند بازگشت و در تمرینات فاینورد شرکت کرد تا زیر نظر کادر پزشکی و فنی این باشگاه تمرینات خود را دنبال کند و آماده بازگشت به میادین شود.

وینگر ایرانی فاینورد در حاشیه تمرین دیروز چهارشنبه در کمپ باشگاه فاینورد، در کنار یکی از هواداران تیمش که پشت فنس‌ها با پای شکسته بود، حضور یافت و امضای خود را روی پایِ گچ گرفته این طرفدارش زد و با او عکس یادگاری گرفت.

جهانبخش که بهبود نسبی پیدا کرده و کم کم آماده بازگشت به میادین می‌شود، در کنار دیدار با هواداران فاینورد، مشغول تمرین با توپ شد تا نشان بدهد شرایط بهتری پیدا کرده است.

لژیونر ایرانی فاینورد بیش از یک ماه است به دلیل آسیب دیدگی از میادین فاصله گرفته و در رقابت‌های لیگ اردیویسه هلند و مقدماتی جام جهانی نتوانسته برای باشگاهش و تیم ملی به میدان بورد که امیدوار به پایان این دوران است.

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!