Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با بیان این که مردم در اجرای طرح دو هفته ای محدویت های کرونایی همکاری بسیار خوبی داشتند، گفت: بیش از ۸۰ درصد مردم خودشان شیوه نامه ها را راعایت کردند و نتایج موفق طرح خود را نشان داد.

به گزارش برنا،  وزیر کشور شنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی به ارائه گزارش به مردم از یک هفته اجرای محدویت های کرونایی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که با اجرای این طرح همه دستگاه های اجرایی متولی همدیگر را پیدا کردند، گفت: در اجرای طرح دو هفته ای محدویت های کرونایی تمامی هماهنگی های مورد نیاز در سطح اجرای وسیع ملی صورت گرفت.

او با اشاره به اینکه عملکرد و هماهنگی بیش از ۳۳ دستگاه اجرایی در هفته اول محدودیت ها خوب بوده است، افزود: طرح محدودیت های دو هفته ای ۷حلقه اجرایی دارد و لذا روند بستری بیماران کرونایی رو به کم شدن است.

رحمانی فضلی ادامه داد: هم اکنون و پس از یک هفته از اجرای طرح، مسیر برای همه کاملا مشخص است و این موضوع باعث هم افزایی و همکاری‌های بسیار خوب شده که نتایج آن خود را نشان می‌دهد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا همچنین با اشاره به اینکه بحث ممنوعیت فعالیت‌ها و تردد خودروها یکی از هفت قسمت طرح است، گفت: در ۱۶۰ شهر که طرح محدودیت تردد و فعالیت صنوف اجرا می‌شود، روند ابتلای بیماری کرونا رو به پایین است و اکنون در استان بوشهر فوتی‌ها به صفر رسیده و در خراسان جنوبی از ۱۶ تا ۱۷ فوتی در روز به ۶ و ۷ نفر رسیده ایم و روند خوبی در حال اجرا است.

رحمانی فضلی افزود: در هفته اول مردم به خوبی در اجرای این طرح کمک و ۸۰ درصد از آنها خودشان ممنوعیت فعالیت صنوف و ترددها را رعایت کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا در ادامه به موضوع تعطیلی ادارات در پایتخت اشاره کرد و با تاکید بر اینکه اصلا موضوع تعطیلی ادارات در تهران مطرح نیست، گفت: امروز در جلسه ستاد تصریح شد که روسای ادارات می‌توانند کمتر از یک سوم هم از کارمندان خود استفاده کنند.

او در ادامه با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته نقاط ضعف و آسیب‌ها مشخص شده است، افزود: در ۳۸ جلسه ستاد بیش از  ۳۴۰یا ۳۵۰ مصوبه به ۳۳ دستگاه اجرایی ارائه شد و همه دستگاه‌ها گزارش ها، ایرادها و اشکالات را دادند و متناسب با آن برنامه‌ریزی انجام شد.

وزیر کشور گفت: برای ۴۳ شهر و ۴۶ شهری که در دو مقطع ۵ و ۱۴ آبان محدودیت‌ها اتفاق افتاد، گزارش ها نشان دهنده این است که بیش از ۶۰ درصد شهرها مسیر خودشان را از سمت قرمز به نارنجی سوق دادند و لذا بستری‌ها رو به کاهش است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رحمانی فضلی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در کلانشهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سرهنگ سیدحجت فتاحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسب برگزاری رژه روز ارتش محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۴ بامداد چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین در شهر اردبیل اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس از ساعت ۲۴ بامداد چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه توقف هر نوع وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین و همچنین خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی ممنوع بوده و در صورت توقف از طریق جرثقیل نسبت به جابه‌جایی اقدام و به خارج از محدوده انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: از ساعت هفت صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تردد و توقف هر گونه وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین، ایستگاه سرعین تا میدان بسیج، خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی و خیابان عطایی حدفاصل تقاطع بیمارستان امام (ره) تا میدان بسیج تا زمان اتمام مراسم ممنوع است.

کد خبر 745261

دیگر خبرها

  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در رشت
  • اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران
  • لغو محدودیت پروازی فرودگاه شهیدکاوه بیرجند/انجام ۲۴ پرواز در هفته