Web Analytics Made Easy - Statcounter

شالکه به اصلی ترین گزینه سقوط در بوندسلیگا تبدیل شده است.

شالکه در هفته نهم فصل 2020/21 بوندسلیگا به مصاف مونشن گلادباخ رفت که این بازی با برد 4-1 مونشن گلادباخ خاتمه یافت. با این باخت، شالکه 25 بازی است که در بوندسلیگا با برد زمین را ترک نکرده است.

به نقل از اوپتا؛ آخرین برد شالکه در بوندسلیگا به برد 2-0 این تیم مقابل بروسیا مونشن گلادباخ در تاریخ 17 ژانویه 2020 (هفته هجدهم فصل قبل) مربوط می شود؛ بنابراین از آخرین برد این تیم در بوندسلیگا بیش از 10 ماه می گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن زمان تا کنون، حاصل کار شالکه در 25 بازی اخیر خود در بوندسلیگا، 16 باخت و 9 تساوی بوده است. (کسب 9 امتیاز از 75 امتیاز ممکن) در تاریخ بوندسلیگا فقط یک تیم عملکرد بدتری نسبت به شالکه داشته است. تاسمانیا برلین در فاصله سال های 1965 تا 1966 طی 31 بازی پیاپی بوندسلیگا موفق به کسب برد نشد.

گفتنی است شالکه با تنها 3 امتیاز از 9 بازی، در رتبه آخر جدول بوندسلیگا قرار گرفته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقو دسته خودش را برید / ژابی آلونسو نوار قهرمانی‌های متوالی باواریایی‌ها را پاره کرد

تاریخ در بای آره‌نا نوشته شد و بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو با پیروزی مقابل وردربرمن در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ فاتح بوندسلیگا شد.

به گزارش ایسنا، عصر امروز هفته بیست‌ونهم بوندسلیگا با ۲ بازی پیگیری شد که در بازی نخست فرایبورگ رتبه هشتمی در خانه دارمشتات قعر جدولی به برتری یک بر صفر رسید.

اما همه نگاه‌ها در جهان فوتبال امروز به بای آره‌نا دوخته شده بود. جایی که لورکوزن شکست ناپذیر آلونسو برای یک قهرمانی زودرس به پیروزی برابر وردربرمن احتیاج داشت. لورکوزن که با حمایت پرشور تماشاگران خودی راهی ورزشگاه شده بود بازی را هجومی و طوفانی آغاز کرد و در نهایت موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر صفر و با گل‌های ژاکا، بونیفیس و هت تریک ویرتس وردربرمن را تحقیر کند و فاتح بوندسلیگا شود.

لورکوزن به این ترتیب با ۲۵ پیروزی و ۴ تساوی و کسب ۷۹ امتیاز و ۱۶ امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ و اشتوگارت قهرمان زودرس بوندسلیگا لقب گرفت و حالا برای کسب  قهرمانی بدون شکست لازم است فقط ۵ بازی دیگر را بدون باخت بماند.

بالاخره نوار قهرمانی‌های متوالی و تکراری باواریایی‌ها توسط ژابی آلونسو که روزگاری بازیکن بایرن مونیخ بود شکسته شد و او در نخستین فصل سرمربیگری خود یک شاهکار تاریخی خلق کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چاقو دسته خودش را برید / ژابی آلونسو نوار قهرمانی‌های متوالی باواریایی‌ها را پاره کرد
  • ادین ترزیچ: امیدوارم مصدومیت هالر جدی نباشد؛ کار را برای خود سخت کردیم
  • خلاصه بازی مونشن گلادباخ 1-2 دورتموند (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • برد خانگی بایرن مونیخ/ پیروزی دورتموند در خانه مونشن‌گلادباخ
  • مونشن گلادباخ 1-2 دورتموند؛ نیش زنبور برای نبرد بزرگ زهرآگین شد
  • گل مکسیمیلیان ووبر به دورتموند (مونشن گلادباخ 1-2 دورتموند)
  • گل دوم مارسل زابیتسر به مونشن گلادباخ از روی نقطه پنالتی (مونشن گلادباخ 0-2 دورتموند)
  • گل زیبای مارسل زابیتسر به مونشن گلادباخ (مونشن گلادباخ 0-1 دورتموند)
  • مونشن گلادباخ - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و مونشن گلادباخ + پخش آنلاین