Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، امام جمعه اهل سنت بندرترکمن روز شنبه اظهار داشت: دشمنان فکر می‌کنند با ترور چهره‌های علمی و سرداران حوزه دانش و صنایع دفاعی به هدف خود برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی رسیده و می توانند ما را از مسیر توسعه و پیشرفت منحرف کنند اما یقینا با هوشیاری مردم و مسوولان ناکام خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
حاج آخوند رسول کر ادامه داد: در سالیان اخیر دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی تلاش فراوانی برای ضربه زدن به اقتدار ایران اسلامی انجام داده و دانشمندان زیادی را ترور کردند اما این‌ جنایت ها نه تنها جوانان این مرز و بوم را ناامید نمی‌کند بلکه جوشش خون شهیدان، روزهای سخت تری را برای دشمنان نظام ترسیم خواهد کرد.
 
وی بیان کرد: ترور دانشمندان ایرانی نشانه شکست خودخواهان و سلطه جویان بین المللی است که با آگاهی از ناتوانی خود در برابر پیشرفت های علمی ایران به انتقام‌جویی از راه ترور روی آورده‌اند.
 
مدیر حوزه علمیه اهل سنت قره تپه گلستان نیز گفت: دشمنان همواره تلاش می کنند با توسل به روش های ناجوانمردانه مانند ترور دانشمندان، ملت ایران را از تفکر استقامت و پایداری دور کنند که تاکنون در رسیدن به این هدف ناکام بوده و از این پس هم به آن نخواهند رسید.
 
حاج آخوند عبدالجبار میرابی افزود: رعایت نکردن حرمت و قداست انسان و ترور دانشمندان، نشانه ترس همیشگی آنان به خصوص اسرائیل از روند رو به پیشرفت ایران در عرصه های گوناگون از جمله صنعت دفاعی است.
 
امام جمعه اهل سنت گمیشان نیز ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده اظهار داشت: حماقت تروریست ها برای شهادت این دانشمند، شتاب روز افزون صنعت دفاعی کشور را متوقف نخواهد کرد.
 
حاج آخوند امانگلدی حنفی افزود: ترور شهید فخری زاده ثابت کرد که حرکت عظیم علمی ملت ایران دشمنان را درمانده کرده و آن ها سعی می کنند با روش های ناجوانمردانه ای از جمله ترور، کشور را از مسیر پیشرفت دور کنند که به یقین با تلاش دانشمندان جوان ایران این آرزوی خود را به گور خواهند برد.
 
وی افزود: ترور شخصیت‌های علمی، نشانه‌ای از ناتوانی کامل دشمنان در برابر عزم ملت‌ آگاه و غیور ایران برای پیشرفت علمی و حرکت به سمت خودکفایی است.
 
امام جمعه گمیشان ادامه داد: بدون شک فرزندان توانمند ایران در راه اعتلا و پیشرفت کشور و دستیابی به بالاترین مراتب علمی و فناوری مصمم‌تر از گذشته تلاش خواهند کرد و این رفتارهای خصمانه خللی در عزم و اراده استوار ملت ایجاد نمی‌کند.
 
تروریستهای بیگانه عصر جمعه، هفتم آذرماه، با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
 
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد.
 
در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: شهید فخری زاده فخری زاده اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است

محمد رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در این ارتباط اظهار کرد: با توجه به نیازهای شهر مرزی مهران به دلیل تردد میلیون‌ها زائر به خصوص در ایام اربعین، ساخت زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر مرزی مهران در حال اجرا است.

وی بیان کرد: این زائرسرا با زیربنای ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع و پیشرفت ۴۰ درصدی در حال انجام است.

رحیمی با اشاره به اینکه تاکنون هشت میلیارد تومان برای ساخت این زائرسرا هزینه شده است، افزود: تکمیل این پروژه نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است‌.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عنوان کرد: زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر مهران در سه طبقه و داشتن حسینیه برای اسکان ۳۰۰ نفر در طول روز در حال اجرایی است.

وی گفت: این پروژه از محل اعتبارات مرکز با جدیت در حال اجرایی شدن است.

کد خبر 6063298

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۱ پایگاه مطالعاتی نوروز برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مدارس گلستان
  • قدرت نیروهای مسلح ایران در دنیا کم‌نظیر است
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • انجام بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • «علم و فناوری» کلیدواژه مهم رهبری در سال ۱۴۰۲/ از پیشرفت‌های ایران در نانو و زیست فناوری تا حمایت از دانش‌بنیان‌ها