Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل اظهار کرد: پویش همدلی و مهربانی در بخش شاهرود خلخال با حضور خیرین و همت متولیان موسسه خیریه درمانی عاشوراء کلور برگزار و با هدف حمایت از دانش‌آموزان محروم و نیازمند، ۲۶ تبلت به دانش‌آموزان محروم روستاهای بخش شاهرود اهداء شد.

وی افزود: با پیگیری انجام شده و در آینده‌ای نزدیک برای ۱۵ دانش‌آموز جدید شناسایی شده محروم در بخش شاهرود نیز تبلت تهیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شاهرود بیان کرد: یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش شاهرود، محرومیت‌زدایی تحصیلی در مناطق محروم بوده و در این راستا از همت خیرین نیک‌اندیش استقبال می‌شود تا بخش مهم نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت رفع گردد.

گفتنی است؛ فاطمه غلامی، معلم روستای لرد در راستای کمک به دانش‌آموزان محروم، سه دستگاه تبلت با هزینه شخصی تهیه و به آنان اهداء کرد.

-انتهای پیام/3463/631/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش شاهرود تبلت کمک مؤمنانه مدیر آموزش و پرورش شاهرود دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار شهرستان شهرضا با گرامیداشت هفته سلامت و تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان بر اجرای مفاهیم سلامت بر پایه شعار سال (سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت) تاکید کرد.


سید امیر جعفری با اشاره به نقش سلامتی در ارتقای تعلیم و تربیت دانش آموزان افزود: نقش آفرینی و همراهی مردم به خصوص دانش آموزان در داشتن جامعه سالم و اجرایی نمودن مفاهیم خودمراقبتی بسیار مهم است.


در این مراسم از سفیران سلامت نمونه و دانش آموزان برتر در حوزه‌های مختلف علمی با اهدای جایزه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت