Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عدن پست، سرهنگ «عوض السعدی» فرمانده عملیات حمایت و پشتیبانی شورای انتقالی جنوب یمن روز جمعه به همراه تعدادی از همراهانش در حمله شبه نظامیان دولت مستعفی یمن در استان ابین واقع در جنوب این کشور کشته شد.

بر اساس این گزارش، شبه نظامیان دولت مستعفی یمن تحت حمایت عربستان به ریاست منصور هادی، پایگاه‌های شورای انتقالی تحت حمایت امارات در استان ابین را هدف حملات راکتی خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع یمنی اعلام کردند که السعدی و همراهانش در این حمله راکتی شبه نظامیان منصور هادی کشته شدند.

شبه خبری المیادین نیز در این رابطه گزارش داد که در حمله راکتی شبه نظامیان منصور هادی به ابین، 9 نفر از فرماندهان گروه شبه نظامی موسوم به «شورای انتقالی جنوب یمن» کشته شدند.

درگیری گروه‌های نیابتی امارات و عربستان در جنوب یمن در حالی ادامه دارد که دو طرف یک سال پیش توافقنامه‌ای موسوم به «توافق ریاض» را برقراری آتش بس در جنوب یمن امضا کردند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شورای انتقالی شبه نظامیان جنوب یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سعید شهند افزود: انتقال حداکثری آب به دریاچه ارومیه در دستور کار است و در این راستا منطقه گدار نقده به منطقه حفاظت شده تبدیل شده است.

 وی ادامه داد: این نظارت ها در مسیر کانال انتقال آب از کانی سیب به سمت دریاچه ارومیه تشدید شده و ۲ پاسگاه در فصل زراعی در این مکان بر برداشت مجاز آب نظارت داشته و رصد فیزیکی و آنلاین با دوربین های مداربسته را انجام می دهند.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: سال گذشته ۱۶ مورد پرونده قضایی در زمینه برداشت غیر مجاز آب تشکیل و مراجع قانونی ارجاع شد و این گشت و کنترل ها همچنان ادامه دارد و با افراد متخلف برخورد جدی می شود.

 وی اظهار کرد: تنها برداشتی که انجام می شود، حق آبه کشاورزان و بهره برداران محلی است که سالیان سال به اندازه نیاز و با مجوز برداشت داشته اند.

 

دیگر خبرها

  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!