Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@18:43:11 GMT

رحمانی فضلی: محدودیت‌ها موفقیت آمیز بود

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۸۷۹۶

رحمانی فضلی: محدودیت‌ها موفقیت آمیز بود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وزیر کشور شنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی به ارائه گزارش به مردم از یک هفته اجرای محدویت های کرونایی پرداخت.

وی با بیان این که با اجرای این طرح همه دستگاه های اجرایی متولی همدیگر را پیدا کردند، گفت: در اجرای طرح دو هفته ای محدویت های کرونایی تمامی هماهنگی های مورد نیاز در سطح اجرای وسیع ملی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه عملکرد و هماهنگی بیش از ۳۳ دستگاه اجرایی در هفته اول محدودیت ها خوب بوده است، افزود: طرح محدودیت های دو هفته ای ۷حلقه اجرایی دارد و لذا روند بستری بیماران کرونایی رو به کم شدن است.

رحمانی فضلی ادامه داد: هم اکنون و پس از یک هفته از اجرای طرح، مسیر برای همه کاملا مشخص است و این موضوع باعث هم افزایی و همکاری‌های بسیار خوب شده که نتایج آن خود را نشان می‌دهد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا همچنین با اشاره به اینکه بحث ممنوعیت فعالیت‌ها و تردد خودروها یکی از هفت قسمت طرح است، گفت: در ۱۶۰ شهر که طرح محدودیت تردد و فعالیت صنوف اجرا می‌شود، روند ابتلای بیماری کرونا رو به پایین است و اکنون در استان بوشهر فوتی‌ها به صفر رسیده و در خراسان جنوبی از ۱۶ تا ۱۷ فوتی در روز به ۶ و ۷ نفر رسیده ایم و روند خوبی در حال اجرا است.

رحمانی فضلی افزود: در هفته اول مردم به خوبی در اجرای این طرح کمک و ۸۰ درصد از آنها خودشان ممنوعیت فعالیت صنوف و ترددها را رعایت کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا در ادامه به موضوع تعطیلی ادارات در پایتخت اشاره کرد و با تاکید بر اینکه اصلا موضوع تعطیلی ادارات در تهران مطرح نیست، گفت: امروز در جلسه ستاد تصریح شد که روسای ادارات می‌توانند کمتر از یک سوم هم از کارمندان خود استفاده کنند.

او در ادامه با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته نقاط ضعف و آسیب‌ها مشخص شده است، افزود: در ۳۸ جلسه ستاد بیش از  ۳۴۰یا ۳۵۰ مصوبه به ۳۳ دستگاه اجرایی ارائه شد و همه دستگاه‌ها گزارش ها، ایرادها و اشکالات را دادند و متناسب با آن برنامه‌ریزی انجام شد.

وزیر کشور گفت: برای ۴۳ شهر و ۴۶ شهری که در دو مقطع ۵ و ۱۴ آبان محدودیت‌ها اتفاق افتاد، گزارش ها نشان دهنده این است که بیش از ۶۰ درصد شهرها مسیر خودشان را از سمت قرمز به نارنجی سوق دادند و لذا بستری‌ها رو به کاهش است.

پربیننده ترین اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش شب برفی در انتظار تهران فرصت استخدام رسمی برای معلمان مدارس غیردولتی/ دریافتی دانشجو معلمان افزایش می‌یابد حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟ درخواست فوری تعطیلی دو هفته‌ای تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رحمانی فضلی کرونا عبدالرضا رحمانی فضلی ویروس کرونا ویروس چینی کرونا ویروس ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اخبار کرونا محدودیت های کرونایی سهام عدالت محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات زیرسازی در منشعبات خیابان حکیم نظامی منطقه دو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عملیات اجرایی زیرسازی در کوی ۷ خیابان حکیم نظامی منطقه دو ارومیه در حال اجرا است.

امور ارتباطات شهرداری منطقه دو ارومیه اعلام کرد ، در حال حاضر با تلاش شبانه‌روزی عوامل فنی و اجرایی واحد امانی این منطقه، عملیات اجرایی زیرسازی در کوی ۷ خیابان حکیم نظامی در سطح منطقه دو انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • حمایت مردم اردستان از عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق»
  • اجرای عملیات زیرسازی در منشعبات خیابان حکیم نظامی منطقه دو
  • ۹۲۷ سازه آبخیزداری در اردبیل اجرایی شد
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد