Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@11:21:18 GMT

قیمت ملک در غربی‌ترین مناطق پایتخت

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۸۸۱۰

قیمت ملک در غربی‌ترین مناطق پایتخت

مناطق ۵، ۹، ۲۱ و ۲۲ به‌عنوان مناطق غربی تهران به لحاظ تعداد معاملات وضعیت مشابهی با یکدیگر ندارند، به این ترتیب که در همین محدوده (غرب تهران) منطقه ۵ با ثبت بیشترین معاملات به‌عنوان یکی از مناطق مصرفی پایتخت ۵۴۰ معامله را در آبان ماه به خود اختصاص داد.

در عین حال منطقه ۲۱ با ثبت ۶۱ معامله، کمترین معاملات را در مناطق بیست و دوگانه پایتخت ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال بررسی برخی فایل‌های عرضه‌شده که اخیرا توسط برخی مالکان در بنگاه‌های ملکی این مناطق برای فروش پیشنهاد شده، نشان می‌دهد: متقاضیان خرید ملک در مناطق غربی تهران می‌توانند به نسبت بودجه خود فایل‌های متنوعی را جست‌وجو کنند.

نرخ‌های پیشنهادی ارائه شده در برخی از محلات مناطق غربی در محدوده میانگین قیمتی پایتخت (حدود ۲۷ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان) نیز یافت می‌شود که بستگی به نوع محلات دارد. متقاضیان خرید واحد‌های نوساز هم می‌توانند در محدوده قیمتی ۳۵ تا ۴۵ میلیون تومان (بسته به نوع منطقه و محله) به جست‌وجوی ملک متناسب با بودجه خود بپردازند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت قیمت سکه قیمت دلار قیمت پراید قیمت مسکن خرید مسکن غرب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت : در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا اواخر وقت امروز هم احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و بویژه در ارتفاعات استان وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود : طی امروز و فردا  وزش باد‌ها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود.

وی گفت : تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود. در این ایام استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.

در شبانه روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت (دهدز) با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۴.۷ و کمینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • لزوم انجام کار مطالعاتی دقیق بر روی پل‌ها و جاده‌ها
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد
  • حیوانات وحشی در تهران؛ روباه و شغال و گرگ در پایتخت چه می‌کنند؟
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه لایروبی و ساماندهی مسیل پسته در منطقه پل معراج و جوادیه بجنورد