Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانگی به شبکه ۱۲ خبری رژیم صهیونیستی گفت که وی هیچ نظری در مورد عاملان ترور دانشمندان ایرانی که دیروز کشته شد، ندارد، اما این ترور بسیار برای ایران سخت خواهد بود.

وی  از اعضای حزب لیکود و از نزدیکان «بنیامین نتانیاهو»   است.

این درحالی است که دفتر نتانیاهو روز جمعه از هرگونه اظهارنظری در خصوص ترور شهید فخری‌زاده خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال "یووال شتاسنتس" وزیر انرژی رژیم صهیونیستی و عضو دیگر حزب لیکود نیز با تکرار سخنان هانگبی به شبکه "کان" رژیم صهیونیستی گفت که نمی‌داند چه کسی فخری‌زاده را ترور کرده است.

وی نیز به مانند وزیر شهرک سازی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: هیچ نظری در مورد عاملان این اقدام ندارد، اما چیزی که در آن هیچ تردیدی ندارد این است که این اقدام ضربه سنگینی به برنامه هسته‌ای ایران وارد می‌آورد.

اظهار بی‌اطلاعی این مقامات صهیونیست درحالی صورت می‌گیرد که نتانیاهو در کنفرانس مطبوعاتی سال ۲۰۱۸ به صورت علنی فخری زاده را تهدید به ترور کرد.

نتانیاهو روز جمعه و تنها یک ساعت پیش از عملیات ترور فخری‌زاده نیز تصریح کرد: نمی‌توان شما را در جریان تمام کارها و دستآوردهایی  بگذارم که این هفته انجام داده‌ام.

از سوی دیگر، "ایهود اولمرت" نخست وزیر اسبق اسرائیل نیز اعتراف نیز پیشتر در سخنانی اعتراف کرده است که تصمیم به حذف فخری‌زاده گرفتیم، اما در لحظاتی پایانی عملیات [ترور وی] به تعویق افتاد.

  23311 کد خبر 1460750

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل محسن فخری زاده دانشمند ایرانی رژیم صهیونیستی فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، هم‌زمان با ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف اعلامی خود در جنگ غزه، اختلافات و شکاف‌ها میان مقامات رژیم صهیونیستی روز به روز در حال تشدید و افزایش است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، یوآف گالانت وزیر جنگ این رژیم را به افشای اطلاعات محرمانه متهم کرده است.

بر اساس گزارش این رسانه صهیونیستی نتانیاهو، گالانت را به درز اطلاعات مربوط به جلسات محرمانه میان وی، گالانت و رییسان شاباک و موساد متهم کرده است.

کد خبر 6084854

دیگر خبرها

  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
  • ژنرال سابق صهیونیست از نتانیاهو خواست پایان جنگ را اعلام کند
  • ژنرال سابق صهیونیست: حقیقتا شکست خوردیم