Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری هیل، نیروی هوایی ایالات متحده روز شنبه با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که سروان «کِلیان لِلی» ۳۰ ساله اهل شهر پارلین ایالت نیوجرسی آمریکا در یک سانحه غیرنظامی (سانحه رانندگی) در پایگاه هوایی «الظفره» امارات متحده عربی کشته شده است.

گفته می شود که این سروان نیروی هوایی ایالات متحده پیش از این سانحه به گردان شصتم هوانیروز در پایگاه هوایی تراویس در ایالت کالیفرنیا منتقل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که نیروهای نظامی آمریکایی مستقر در پایگاه هوایی الظفره امارات جهت شرکت در مأموریتهای مشترک با نیروهای متحد و همچنین دریافت آموزشهای نظامی به این پایگاه اعزام شده اند.

کد خبر 5083039

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا امارات متحده عربی پایگاه هوایی الظفره سانحه رانندگی رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده ایالات متحده امریکا ایران جو بایدن عراق عربستان سعودی فلسطین ترور دانشمندان هسته ای دونالد ترامپ سوریه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه نتانیاهو پایگاه هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چین به اتهامات آمریکا و انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پکن؛ چین با انتقاد شدید از آمریکا و انگلیس برای اعمال تحریم علیه نهاد‌های چینی به دلیل "حملات سایبری" این اتهامات را بی اساس دانست و این حرکت به رهبری ایالات متحده را دستکاری سیاسی توصیف کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

لین جیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین 
کارشناس و پژوهشگر
روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل شرق آسیا

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در نشست خبری در پکن گفت چین قاطعانه مخالف هر گونه حمله سایبری است و متعهد به تقویت همکاری با کشور‌های دیگر از طریق کانال‌هایی مانند گفتگوی دوجانبه یا همکاری قضایی بر اساس احترام متقابل، برابری و منافع متقابل برای پاسخ مشترک به تهدیدات امنیت سایبری است.
وی خاطرنشان کرد اکنون همراه با بریتانیا، ایالات متحده به اصطلاح "حملات سایبری چین" را تحریک می‌کند و حتی تحریم‌های یکجانبه بی اساس علیه چین را راه اندازی می‌کند. چین قاطعانه با این موضوع مخالف است، ما به شدت با امریکا و طرف‌های ذیربط مخالفت کرده ایم و اقدامات لازم را برای حفاظت از حقوق و منافع قانونی خود انجام خواهیم داد.»
کارشناسان نیز می‌گویند مؤسسات امنیت سایبری چین مجموعه‌ای از گزارش‌ها را در مورد حملات سایبری دولت امریکا به چین و سایر کشور‌ها منتشر کرده اند. با این حال، دولت ایالات متحده به طور مداوم چشم خود را بر این گزارش‌ها بسته است. "
سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت ما از ایالات متحده می‌خواهیم که در فضای مجازی یک رویکرد مسئولانه اتخاذ کند و ترفند‌های خود را متوقف کند. 
اقدامات آمریکا و انگلیس برای افزایش به اصطلاح حملات سایبری چین و اعمال تحریم علیه افراد و نهاد‌های چینی صرفا دستکاری سیاسی است. ما از امریکا و انگلیس میخواهیم که سیاسی کردن مسائل امنیت سایبری و همچنین لکه دار کردن و اعمال تحریم‌های یکجانبه علیه چین را متوقف کنند و به تجاوز سایبری خود علیه چین پایان دهند.

 

دیگر خبرها

  • این کسی است که می‌تواند آمریکا را نابود کند | آمریکایی‌ها اینگونه خود را برای جنگ داخلی آماده می‌کنند
  • سقوط جنگنده نیروی هوایی روسیه در دریای سیاه
  • جنگنده نیروی هوایی روسیه در دریای سیاه سقوط کرد
  • ترامپ؛ کسی که می‌تواند آمریکا را نابود کند
  • سنتکام باردیگر مدعی مقابله با یمنی‌ها شد
  • واکنش چین به اتهامات آمریکا و انگلیس
  • بازدارندگی آمریکا در مقابل ایران تضعیف شده است
  • شکایت چین از آمریکا
  • استرداد آسانژ به آمریکا به تعویق افتاد
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان