Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@07:34:30 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۸۸۹۸

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، اسد قاسمی فرماندار شهرستان مرزی مهران گفت: از اول سال جاری تا کنون ١١٩٨ راس دام قاچاق در مرزهای شهرستان توسط مرزبانی مهران و گروهان مرزی مستقل صالح آباد و همپوشانی و رصد اطلاعاتی نیروهای اطلاعاتی وامنیتی کشف و ضبط شد.

وی خروج دام از مرزهای کشور را برابر قوانین جاری ممنوع و قاچاق خواند و افزود: خروج دام زنده توسط دلالان و قاچاقچیان ضمن اینکه قیمت بازار گوشت در استان را متزلزل می‌کند؛ نافی اقتصاد سالم کشاورزی است و در دراز مدت می‌تواند به ضرر عشایر و مردم عزیز استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمه شدگان تامین اجتماعی بدون دفترچه هم می‌توانند به پزشک مراجعه کنند

سهیلا ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: نظر به‌این‌که شعب تامین‌ اجتماعی و کارگزاری‌های وابسته در استان‌هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، از تاریخ 8‌‏/9‌‏/1399 لغایت 15‌‏/9‌‏/1399 تعطیل هستند، به ‌منظور پرهیز از بروز هر گونه خلل در فرآیند خدمت‌رسانی، کلیه خدمات مورد نیاز بیمه‌شدگان و مستمری‌ بگیران تامین‌ اجتماعی از راه دور و تا حدامکان به صورت وب ‌سرویس ارائه شود.

وی افزود: بیمه‌شدگان و مستمری ‌بگیرانی که اوراق دفترچه درمانی آنها در این ایام به اتمام رسیده یا می‌رسد، در صورت نیاز به خدمات تشخیصی و درمانی و مراجعه به پزشک، می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را با ارائه جلد دفترچه درمانی که حاوی شماره بیمه و مشخصات بیمه‌شده است و یا ارائه کارت ملی دریافت کنند.

کاهش ۵۰ درصدی میزان بستری‌های کرونایی در ایلام

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام روز شنبه در نشست ستاد ملی کرونا از کاهش حدود ۵۰ درصدی میزان بستری‌های ناشی از کرونا در ایلام خبر داد و گفت: با توجه به اجرای محدودیت‌های اخیر تعداد بستری‌های ناشی از کرونا که در هفته‌های قبل بالای ۴۰۰ نفر بود هم اکنون به ۲۲۰ نفر کاهش یافته است.

وی با اشاره به این مهم که هفته‌های گذشته چهار شهرستان استان در وضعیت بحرانی قرار داشته است، اضافه کرد: هم اکنون تنها ۲ شهرستان ایلام و چرداول در وضعیت قرمز قرار دارند و سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی و زرد قرار هستند.

تمدید اعتبار وکالتنامه‌های خرید و فروش وسایل نقلیه
 
 سرهنگ ابوالفضل کهزادی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اظهار داشت: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، از اول آذرماه سال جاری ، طرح محدودیت تردد متناسب با وضعیت شهرها در کشور اجرا و یکی از مشاغلی که در گروه دوم در شهرهای نارنجی و قرمز مشمول محدودیت‌های تعیین شده قرار گرفت مراکز شماره گذاری پلیس راهور ایلام بود.

 وی افزود: با تعطیلی مراکز شماره گذاری، تاریخ اعتبار بسیاری از وکالتنامه‌های صادره منقضی خواهد شد؛ به منظور رفاه حال شهروندان، وکالتنامه‌هایی که اعتبار آنها تا اول آذر ماه امسال بوده و منقضی شده‌اند تا پایان تاریخ اعلام شده از جانب ستاد ملی و استانی کرونا معتبر خواهند بود.

انتهای پیام/ 970877

منبع: فارس

کلیدواژه: استان ایلام ایلام قاچاق تامین اجتماعی قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آبگرفتگی در روستاهای لیردف از شهرستان جاسک

دریافت 28 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بر اثر فعالیت سامانه بارشی در شرق هرمزگان و طغیان رودخانه‌های فصلی برخی مناطق از جمله روستاهایی در بخش لیردف شهرستان جاسک دچار آبگرفتگی شده‌اند.

کد خبر 6081567

دیگر خبرها

  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • وضعیت آبگرفتگی در روستاهای لیردف از شهرستان جاسک
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • انتقاد استاندار ایلام از وضعیت ساخت بازارچه میوه و تره بار
  • نمایی از جنس حمایت در فرهنگ و هنر شیروان
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام