Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید برای سومین بازی متوالی و این بار در خانه موفق به کسب پیروزی نشد و شکست را بار دیگر تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید از 9 امتیاز ممکن در سه بازی اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده و روز های بسیار سختی را در لالیگا سپری می کند و علاوه بر مصدومیت مجدد هازارد، حالا اختلاف با صدر جدول هم به 6 امتیاز رسیده و ممکن است از این هم بیشتر شود!

دقیقه '21 توپ ربایی و سپس ضربه خوب هازارد توسط پاچکو دفع شد و در برگشت هازارد داخل محوطه جریمه نقش بر زمین شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه '24 لوکاس پرز روی یک ضدحمله در موقعیت تک به تک قرار گرفت و قصد داشت با ضربه چیپ دروازه را باز کند که کورتوا به شکلی فوق العاده دست او را خواند و توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه '28 ادن هازارد به علت مصدومیت جای خود را به رودریگو گوئس داد تا یک ناکامی دیگر برای ستاره بلژیکی رقم بخورد. دقیقه '38 تونی کروس روی اشتباه بازیکن آلاوز در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه اول او را پاچکو با پا و ضربه برگشتی را با واکنشی عالی راهی کرنر کرد تا بهترین موقعیت رئال مادرید اینگونه از دست برود.

در حالیکه رئال مادرید سراسیمه برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کرد اما راه به جایی نبرد تا نیمه اول را بازنده به رختکن بروند.


دقیقه '49 رئال مادرید روی اشتباه تیبو کورتوا خیلی زود گل دوم را هم دریافت کرد؛ دروازه بان بلژیکی توپ را به خوسلو پاس داد تا این بازیکن به راحتی با یک بغل پا دروازه خالی پیش روی خود را باز کند.
رئال مادرید حملات خوبی ترتیب نمی داد و به شدت در ضدحملات آسیب پذیر بود که این بار در دقیقه '62 باز هم کورتوا با واکنشی خوب مانع از گلزنی لوکاس پرز در موقعیت تک به تک شد. بلافاصله بعد از این موقعیت وینیسیوس به جای آسنسیو وارد میدان شد. دقیقه '69 تونی کروس، مارسلو و لوکا مودریچ جای خود را به ایسکو، مندی و اودگارد دادند. دقیقه '73 ضربه زمینی و خطرناک رودریگو با اختلاف بسیار کم از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه '87 رئال مادرید یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ کرنر ارسالی در تیر دوم مقابل پای وینسیوس افتاد و ضربه این بازیکن توسط پاچکو ناقص دفع شد تا کاسمیرو از چند قدمی دروازه خالی را باز کند.


در دقیقه '5+90 ضربه خطرناک ایسکو از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت تا در نهایت بازی با دومین شکست رئال مادرید در سه بازی اخیر لالیگا به پایان رسید تا وضعیت برای تیم زیدان بحرانی شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی آبسرد ترور محسن فخری زاده مجید شهریاری محسن فخری زاده رئال مادرید آلاوس لالیگا تابناک ورزشی محدودیت های کرونایی آبسرد ترور محسن فخری زاده مجید شهریاری محسن فخری زاده رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس از شفیلدیونایتد میزبانی کرد و مقابل قعرنشین به چالش خورد و با سختی به برد 4-2 دست پیدا کرد.

یونایتد این بازی را با نفوذ خطرناک دیوگو دالوت آغاز کرد که واکنش فودرینگام و شیرجه بلند او مانع از ورود ضربه خطرناک مدافع یونایتد به دروازه شد.

در دقیقه 9 یک حمله خطرناک دیگر روی دروازه شفیلد قرار گرفت که پیش از بالا رفتن پرچم کمک داور به نشانه آفساید، ضربه الخاندرو گارناچو در فاصله کم با دروازه توسط احمدهوزیچ دفع شد.

ضربه سر کاسمیرو در دقیقه 12 یکی دیگر از شانس‌های گلزنی یونایتد بود که با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت. اولین موقعیت خطرناک شفیلد در دقیقه 14 رقم خورد که ضربه پرقدرت آرچر از کنار دروازه به بیرون رفت.

فودرینگام در دقیقه 23 ضربه قوس‌دار گارناچو را با یک واکنش دیدنی مهار کرد تا بهترین شانس گلزنی یونایتد را دفع کند. فشار یونایتد روی دروازه حریفش به اندازه‌ای بود که تا اواسط نیمه اول 82 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشتند!

در دقیقه 33 فودرینگام یک بار دیگر بازیکنان یونایتد را در گلزنی ناکام گذاشت. این بار او ضربه زیبای کوبی ماینو را مهار کرده و اجازه نداد که دروازه‌اش باز شود. این واکنش‌ها به تیم میهمان انگیزه داد تا آن‌ها به لطف اشتباه آندره اونانا اولین گل بازی را بزنند.

اونانا به جای دیوگو دالوت توپ را در دقیقه 35 به اشتباه به جیدن بوگل پاس داد تا این بازیکن با نفوذ به سمت دروازه در موقعیت تک به تک به راحتی با ضربه پای راست اولین گل بازی را به ثمر برساند.

یونایتد که در نیمه اول تیم برتر زمین بود با فشار روی دروازه شفیلد بالاخره موفق شد در دقیقه 42 به گل برسد. با ارسال برونو فرناندز، هری مگوایر موفق شد با ضربه سر جلوتر از خط دفاعی شفیلد روی توپ اثر گذاشته و گل تساوی را به ثمر برساند.

یونایتد این شانس را داشت که نیمه اول را با برتری به پایان برساند اما فودرینگام موفق شد ضربه گارناچو را که بعد از ارسال بلند اونانا، وارد محوطه جریمه شده بود را با دست راستش به زیبایی دفع کند.

میزبان در نیمه دوم هم بازی را خوب آغاز کرده بود اما برخلاف جریانی که دنبال می‌شد در دقیقه 50 این شفیلد یونایتد بود که به گل رسید! بن دیاز که بازیکنان یونایتد در محوطه جریمه او را آزاد گذاشته بودند، ارسال سریع اوسبورن را با پای راست قطع کرد و اونانا غافلگیر شد.

یونایتد که دوباره توسط حریف امشب غافلگیر شده بود تمام توانش را به کار گرفت تا نتیجه را به تساوی بکشاند تا اینکه در دقیقه 61 یک ضربه پنالتی آن‌ها را نجات داد.

برونو فرناندز موفق شد ضربه پنالتی‌ای که با خطای دفاع شفیلد روی هری مگوایر صورت گرفته بود را برخلاف شیرجه دروازه‌بان به گل تبدیل کند.  

در دقیقه 67 شفیلد فرصت داشت که دوباره برخلاف جریان بازی به گل برسد تا اینکه ضربه دیاز با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. یونایتد برای گل برتری تمام راه‌ها را امتحان کرد تا اینکه دقیقه 81 به نتیجه رسید.

فرناندز پس از دریافت پاس در حوالی محوطه جریمه توسط ماینو توپ را روی پای چپ برد و با یک ضربه از راه دور موفق شد فودرینگام را مغلوب خود کند. دروازه‌بان شفیلد تلاش زیادی برای مهار این ضربه داشت اما شیرجه بلند او به ضربه ستاره یونایتد نرسید.

گل چهارم یونایتد خیلی زود به ثمر رسید. شاگردان اریک تن هاخ که امشب بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما دو مرتبه غافلگیر شدند، روی یک ضدحمله به گل چهارم رسیدند و فرناندز این بار در نقش گل‌ساز ظاهر شد.

این بازیکن پرتغالی روی نفوذ از سمت چپ خط دفاعی شفیلد توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که راسموس هویلوند با سرعت بالا به آن رسید و قبل از اثرگذاری دروازه‌بان حریف، توپ را به گل تبدیل کرد.

شفیلد که امشب شباهتی به یک تیم قعرنشین نداشت تا آخرین لحظات این بازی خط دفاعی یونایتد را اذیت کرد اما این بار شاگردان تن هاخ راه‌های نفوذ را بستند تا این بازی را با برد پشت سر بگذارند.

منچستریونایتد با برد در بازی امشب 53 امتیازی شد و در رده ششم قرار دارد. تیم شفیلد هم در رده بیستم 16 امتیازی باقی ماند.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس