Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@05:09:22 GMT

داد راموس درآمد؛ پنالتی از این واضح تر؟

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۸۹۳۶

داد راموس درآمد؛ پنالتی از این واضح تر؟

کاپیتان رئال مادرید امروز از روی سکوها با حرارت خاصی نظاره گر بازی تیمش بود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب بازی خود را 1-2 به آلاوس باخت تا وارد بحرانی دیگر شود. رئال سه روز پس از پیروزی در زمین اینتر در خانه خود به آلاوس باخت تا فرصت نزدیک تر شدن به صدر جدول را از دست بدهد. 

 

 

 

 

رئال تعداد زیادی از ستاره های خود را در اختیار نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو راموس، کریم بنزما، دنی کارواخال و فده والورده از روی سکوها نظاره گر تلاش هم تیمی های شان بودند.

 

 

 

در نیمه اول بازی داور یک خطای مسلم روی ادن هازارد را پنالتی نگرفت تا داد سکونشینان رئال در بیاید. سرخیو راموس بیشتر از همه عصبانی بود و فریاد زد:« خدای من، پنالتی واضح را نگرفت. 100 درصد روی هازارد خطا کردند.» 

هرچند سرخیو راموس امروز درون زمین نبود ولی سعی داشت به یارانش از روی سکوها روحیه بدهد اما رئال بیش از همیشه به حضور او درون زمین نیاز دارد.

 

 

رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی پیروز این میدان شود و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

رودیگو توانست خیلی زود و در دقیقه ۱۲ تیمش را از حریف پیش بیندازد و شاگردان کارلو آنچلوتی در اکثر دقایق این بازی برتری را حفظ کردند اما در نهایت کوین دی بروینه موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و رئال در پنالتی‌ها پیروز میدان شد.

کاراگر پس از پایان این بازی درباره حذف منچسترسیتی و صعود رئال به نیمه نهایی گفت:« آخرین شوتی که رئال مادرید در این بازی زد و در چهارچوب دروازه قرار داشت در دقیقه دوازدهم بود و آنها پس از آن فرصت دیگری نداشتند.

هر کسی که این بازی را بدون اینکه نام هر یک از دو تیم را بداند تماشا می‌کرد مطمئناً فکر می‌کرد که این دو تیم هیچ شباهتی با یکدیگر ندارند رئال مادرید خوش شانس‌ترین تیمی است که توانست به مرحله بعدی صعود کند.»

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال‌مادرید بود، نابود می‌شد
  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت
  • توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)