Web Analytics Made Easy - Statcounter

درگیری میان نیروهای دولت مستعفی یمن و شورای انتقالی در أبین در جنوب یمن منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن شده است.

به گزارش جنوب نیوز، منابع خبری یمن اعلام کردند که درگیری میان نیروهای دولت مستعفی یمن و شورای انتقالی در «أبین» در جنوب یمن منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن شده است.

«احمد عبید بن دغر» مشاور  رئیس جمهور مستعفی یمن در واکنش به بروز چنین درگیری هایی میان نیروهای مزدور امارات متحده عربی و عربستان نوشت: اینگونه اتفاقات، جزکودکانی یتیم، زنانی بیوه و سرزمین‌هایی متروکه نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن دغر در ادامه نوشت: درگیری‌ها در ابین و عدن هرگز امنیت، توسعه و ثبات را برقرار نمی کند تا وقتی که طرف مقابل به رسمیت نشناخته و همزیستی با آن را نپذیرند. عدن که در اطراف آن مشغول جنگیم پایتخت موقت ماست و قرار بود منطقه رویارویی با دشمن باشد.

منبع: تسنیم

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: میان نیروهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان


سیدمحمد مهدی سجادی گفت: از ۲۸ فروردین ماه، ۱۳ شهرستان و ۱۵۹ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت ۱۱۰ تیم عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در قالب ۶ هزار و ۳۷۷ خانوار متأثر امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر ۲ هزار و ۲۹ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند و برای سرنشینان ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب عملیات رهاسازی انجام شد.

وی بیان کرد: در این مدت سه هزار و ۵۰۱ کیلوگرم نایلون پوششی،سه هزار و ۵۴۱ تخته پتو، یک‌هزار و ۹۹۱ تخته موکت، ۹ هزار و ۲۸ بطری آب معدنی و در مجموع پنج هزار و ۶۵۵ بسته غذایی توسط امداد هوایی و زمینی با حضور تیم‌های عملیاتی هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

سجادی از هموطنان عزیز خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • سخنگوی یونیفل: احتمال آغاز درگیری روبه‌افزایش است
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست‌ها
  • مشاور ناتو: غرب نمی‌داند چگونه به درگیری در اوکراین پایان دهد
  • امارات، قطر، عربستان و ترکیه به مهاجران چقدر حقوق می‌دهند؟