Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیبر که به لطف مالک جوان و بومی خود امسال دغدغه مشکلات مالی را ندارد و با خرید امتیاز اروند خرمشهر می خواهد در لیگ یک فوتبال ایران برابر حریفان حریفی سخت و لقمه ی گلو گیر باشد .

 خبرگزاری برنا لرستان -گروه ورزشی :  درهفته دوم مسابقات لیگ دسته یک کشور، خیبر خرم‌آباد از ساعت 14 و 45 دقیقه روز یکشنبه 9 آذرماه و در ورزشگاه شهدای اسلامشهر، میهمان بادران تهران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم که در روز اول با نتایج متفاوت در برابر حریفان خود به میدان رفتند در این دیدار هر دو تیم با اندیشه های کاملا متفاوت به مصاف هم خواهند رفت .

خیبر که به لطف مالک جوان و بومی خود امسال دغدغه مشکلات مالی را ندارد و با خرید امتیاز اروند خرمشهر می خواهد در لیگ یک فوتبال ایران برابر حریفان حریفی سخت و لقمه ی گلو گیر باشد .

شاگردان امید روانخواه که در هفته اول با نمایشی فراتر از انتظار وبازی مالکانه توانستند در برابر حریف شمالی و تازه وارد لیگ یکی خود چوکا  به یک پیروزی پر گل دست یابد برای بازی با بادران زخم خورده که در هفته اول در اهواز مغلوب استقلال خوزستان شده  با برنامه ی کاملا متفاوت و آنالیز بادران در اندیشه کسب امتیاز این دیداراست .

خیبر که در بازی اول با بازی بسیار خوب محمود یگانه بیرانوند، مصطفی علیخانی،حمدالله ابدام،مهدی ممی زاده، میلاد سوری،حسین جودکی و مهران احمدی در کلیه نقاط زمین نشان داد امسال می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد .

این تیم در این دیدار با اضافه شدن احمد زارعی هافبک بلند بالا و جوان خود برای دیدار با بادران می خواهد دومین شگفتی  را در اسلامشهر رقم بزند .

البته بادران زخم خورده با تغییر کادر فنی خود و حضور محسن عاشوری مربی اسبق خوشه طلایی ساوه  و بایکن اسبق تیم ملی می خواهد با استفاده از بازیکنان صاحب نامی همچون رضا هاشمی، محمد اقدامی، امیر میربزرگی، وحید خشتان، محمد رستمی، ایمان غلامی و شهاب عادلی در اندیشه اولین پیروزی و جبران مافات باخت خفیف هفته اول خواهد بود.

جدال هافبک های تکنیکی و دونده دو تیم در این دیدار می تواند نقطه اوج این دیدار باشد و تیمی که نبض میانه میدان را تصاحب کند شانس زیادی برای پیروزی در این دیدار خواهد داشت و البته جدال خط حمله زهر دار خیبر با حسین جودکی باتجربه و تکنیکی و ممی زاده جوان و سرعتی با خط دفاعی ستحکم بادران به رهبری پویا سیف‌پناهی، ایمان اکبری، می تواند دیدنی و تعیین کننده باشد.

قضاوت این بازی را مصطفی مناجاتی پور بر عهده دارد. مناجاتی پور یا 30 سال سن یکی از جوان‌ترین داوران کشور و اهل سبزوار است که از سن 14 سالگی قضاوت را آغاز کرده است.

امین زاهدی، احمد آریک و محمد ممتاز به عنوان کمک‌داور در این بازی حضور دارند و مهرداد ذهبی ناظر بازی است.

این بازی به طور مستقیم از شبکه شما پخش خواهد شد.

یاداشت :محمود داودی نژاد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خیبر خرم آباد بادران فوتبال لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی کم‌تجربه‌ای نیست؛ او بعد از سال‌ها دستیاری در کنار مربیانی مثل فیروز کریمی، مانند خیلی از دستیاران دیگر راه خودش را جدا کرد و در نخستین سال سرمربیگری‌اش به شیرین‌فراز رفت و نماینده وقت کرمانشاه را از سقوط به دسته دوم نجات داد. ماجراجویی‌های او اما به همین‌جا ختم نشد و مهاجری به لیگ دسته دوم رفت و طی یک پروسه ۴ساله سیاه‌جامگان کم‌بضاعت و خصوصی را از لیگ دسته دوم به لیگ برتر رساند.

همه آن‌هایی که فوتبال تیم‌های مهاجری را از همان زمان سیاه‌جامگان دنبال می‌کردند به زیبا بازی کردن تیم‌هایش اذعان داشتند. فوتبال زیبا و تماشاگرپسند مهاجری به شکلی بود که وقتی به خاطر فشار بیماری قصد ترک نساجی مازندران را داشت، هواداران ایستاده او را تشویق کردند و حتی بعدتر وقتی با نتایج نه‌چندان خوب از مسجدسلیمان خداحافظی کرد، تماشاگران تیفوسی خوزستان تا فرودگاه دنبالش آمده بودند تا تیم‌شان را ترک نکند.

او امسال در خیبر هم همین روند زیبا بازی کردن را دنبال می‌کند. به آمار تیمش نگاه کنید؛ بیشترین گل زده در لیگ با میانگین نزدیک به ۲ گل در هر بازی. از این آمار مهم‌تر اینکه به جز دروازه‌بانش تقریباً همه بازیکنان خیبر برای تیم مهاجری گلزنی کرده‌اند و این یعنی او به خوبی می‌داند چگونه از بازیکنانش بازی بگیرد؛ نمونه‌اش گل دوم خیبر مقابل دریای بابل که با ارسال مدافع چپ روی پای مدافع راست تبدیل به گل شد.

تیم مهاجری روی زمین خوب کار می‌کند، بازیکنانش به خوبی یکدیگر را پیدا می‌کنند و نفوذ به دروازه آن‌ها آسان نیست، آمار هم همین را می‌گوید متوسط تقریبا هر ۲ بازی یک گل!

نکته جالب دیگر در تیم خیبر این است که تقریباً همه بازیکنان حاضر در لیست آن‌ها به میدان فرستاده شده‌اند. مهاجری بازیکن اضافه برای خیبر جذب نکرده و همگی با یک هدف مشخص به این تیم آمده‌اند و تا اینجای کار که ۲۸ بازی از لیگ می‌گذرد به همه آن‌ها به فراخور شرایط بازی رسیده است.

حالا که تیم خیبر در فاصله ۶ هفته تا پایان لیگ ۶۴ امتیازی شده، بسیاری این تیم را با شمس‌آذر مقایسه می‌کنند که صعودی زودهنگام به لیگ برتر داشت، گرچه قزوینی‌ها در مجموع ۷۰ امتیاز کسب کردند و مهاجری و یارانش حالا این فرصت را دارند تا با گذر از این امتیاز و شکستن رکورد ملوان ۷۱ امتیازی، قاطعانه‌ترین صعود تاریخ را به نام خود رقم بزنند.

با تمام این‌ها احتمالاً بایستی خیبر و مهاجری را مهمان زودهنگام لیگ برتر دانست؛ خیبر و هوادارانش زیباکننده لیگ برتر آتی خواهند بود و مهاجری و بازیکنانش هم از لحاظ فنی به دلنشین‌تر شدن فوتبال در این سطح کمک خواهند کرد و احتمالاً این گزاره ثابت خواهد شد که فوتبال ایران باید به میهمان لرتبارش احترام ویژه‌ای بگذارد.

دیگر خبرها

  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس