Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه در گفت‌وگوی تلفنی با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران ترور محسن فخری زاده دانشمند ایرانی را به نیابت از رهبری، دولت و ملت این کشور به ایران تسلیت گفت.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فیصل مقداد با تاکید بر اینکه « دغدغه اساسی دانشمند ایرانی گسترش علم و دانش برای درمان بیماران کرونا بوده است» به شدت این اقدام بزدلانه را که توسط ابزارهای صهیونیستی صورت گرفت، محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جامعه جهانی خواست که این جنایت را محکوم کنند و عاملان این جنایت را مورد مجازات و به دست عدالت بسپارد زیرا تداوم چنین جنایتی باعث می‌شود که جامعه بین الملل از وجود چنین دانشمندان بزرگی بی بهره شود و باعث ترغیب تروریست‌ها به تداوم چنین جنایتی می‌شود.

وی همچنین مراتب تسلیت و همدردی صمیمی دولت و ملت سوریه را به حضرت آیت الله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حسن روحانی رئیس جمهور و دولت و ملت ایران ابرز داشت و به خانواده این شهید هم تسلیت گفت.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان نیز در این گفت‌وگوی تلفنی از تسلیت صمیمانه همتای سوری خود و شخص بشار اسد رئیس جمهور سوریه به خاطر همدردی با ملت و رهبران ایران و اینکه در مصائب و مشکلات همواره در کنار ایران بوده تقدیر و تشکر کرد و بر تداوم همکاری با سوریه و قرار گرفتن در کنار این کشور در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.  

ظریف تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت خارجی شناخته شده پشت این جنایت قرار دارد و این اقدام توان و اراده ملت ایران را در تحقق دستاوردهای بیشتر علمی و مبارزه با تروریسم در منطقه و جهان تضعیف نخواهد کرد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که سوریه با پیروزی در جنگ، استقلال و حاکمیت خود را باز یابد و تامین کننده رفاه و آسایش ملت خود باشد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده حسن روحانی ظریف تروریسم فیصل مقداد ویروس کرونا رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود

مسعود ده نمکی در برنامه برمودا از ماجرای پیشنهاد وزارت ارشاد در دولت محمود احمدی نژاد گفت و نظر صریحش را درمورد دولت جدید بیان کرد. 

دیگر خبرها

  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه