Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اینترنتی "آی ۲۴ نیوز"، یک زن و شوهر اماراتی شرکت خطوط هوایی فلای دبی با وجود دعوت یک شرکت اسرائیلی به سرزمین‌های اشغالی، اجازه ورود به تل‌آویو را نیافتند.

به دنبال این اقدام، دو مسافر یاد شده در اعتراض به این برخورد با اولین پرواز به دبی بازگشتند.

مسؤولان صهیونیستی مدعی شدند که دلیل ممانعت از ورود این ۲ نفر نقص مدارک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این رویداد، از پرواز ۱۰ صهیونیست از جمله "رونین نمنی" مالک شبکه "کافیه کافیه" و از معروف‌ترین بازرگانان صهیونیست به دبی جلوگیری شد.

وی در این باره گفت: باید در یک سفر کاری به دبی می‌رفتیم، اما به خاطر آنچه اشتباه در ویزا اعلام شد، به ما اجازه سفر داده نشد.

ایرلاین‌های صهیونیستی مدعی هستند که ماه آینده حدود ۵۰ هزار صهیونیست به دبی سفر خواهند کرد.

پنج ایرلاین شامل سه ایرلاین اسرائیلی و ۲ ایرلاین اماراتی بیش از ۳۰۰ سفر را بین اسرائیل و امارات برعهده خواهند داشت.

وجود چنین مشکلاتی در میان امارات و رژیم صهیونیستی در حالی است که وزارت امور خارجه این رژیم روز شنبه از سفر نخستین گروه از گردشگران صهیونیست به دبی خبر داد.

این اتفاق درست پس از آن روی می‌دهد که شرکت فلای دبی امارات، نخستین پروازهای مستقیم خود از دبی به تل‌آویو را پنجشنبه هفته گذشته آغاز کرد.

چند هفته پیش نیز یک هیأت اماراتی به تل‌آویو سفر کرد و در آن دیدار، دو طرف ۴توافقنامه همکاری در فرودگاه بن گوریون امضا کردند که از جمله آن لغو روادید میان دو طرف بود.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی ۲۳ مرداد امسال با انتشار بیانیه مشترک از امضای توافق برای عادی‌سازی روابط میان ابوظبی و تل‌آویو و آغاز روابط دیپلماتیک میان دو طرف خبر دادند.

مراسم امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو با منامه از یک طرف و پیمان صلح رژیم صهیونیستی با امارات ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در کاخ سفید و در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به صورت رسمی امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آشکار و رسمی کردند.

برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا امارات‌ متحده ‌عربی رژیم صهیونیستی پروندهٔ خبری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی اخبار کنکور رژیم صهیونیستی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران به اسرائیل بیش از یک میلیارد دلار هزینه روی دست تل آویو گذاشت

جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری خود در دمشق اقدام به حمله گسترده موشکی و پهپادی به سرزمین‌های اشغالی کرد. این حمله گرچه به صورت کنترل شده انجام شد، اما در نهایت قدرت بازدارندگی تهران را به رخ اسرائیل، آمریکا و متحدانش کشاند. 

به گزارش الجزیره، گرچه رژیم اسرائیل و شرکایش از رهگیری پهپاد‌ها و موشک‌های ایران خبر می‌دهند، اما برآورد‌ها نشان می‌دهد که این امر هزینه‌های سنگینی برای تل آویو داشته است. 

طی گزارش بلومبرگ، هزینه مقابله سامانه پدافند هوایی اسرائیل با حمله پهپادی و موشکی ایران بیش از یک میلیارد دلار بوده است. 

ریم آمینوچ، ژنرال پیشین و مشاور مالی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: به دلیل گستردگی حمله صورت گرفته از سوی ایران که شامل ۱۷۰ پهپاد، ۳۰ موشک کروز و ۱۲۰ موشک بالستیک می‌شود و با توجه به موشک‌های شلیک شده از سوی پدافند هوایی اسرائیل برای رهگیری این حملات، حمله ایران بیش از یک میلیارد دلار هزینه روی دست تل آویو گذاشته است. 

این در حالی است که آمریکا، فرانسه و اردن نیز نقشی فعال در رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های شلیک شده ایران داشته‌اند. 

مقامات آمریکایی اصابت دستکم ۵ موشک ایرانی به مواضع صهیونیست‌ها را تایید کرده‌اند. 

مقامات صهیونیست و نیز تحلیلگران غربی عبور موشک‌ها و پهپاد‌های ایران از سامانه‌های چند لایه دفاع هوایی رژیم اسرائیل از جمله گنبد آهنین را تایید کردند که این امر به معنای پایان توهم آسیب ناپذیری رژیم صهیونیستی است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • حمله ایران به اسرائیل بیش از یک میلیارد دلار هزینه روی دست تل آویو گذاشت
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • وزیر دارایی اسرائیل شرایط اقتصادی تل آویو را وخیم توصیف کرد
  • موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی: ایران توانست به اسرائیل آسیب برساند/ آمریکا و اسرائیل نتوانستند مانع حمله ایران شوند
  • تل‌آویو: قصد داریم برای رسیدن به توافق تبادل اسرا، از شدت حملات در غزه بکاهیم
  • نتانیاهو هرگز پاسخ ایران را پیش بینی نمی‌کرد/ ادبیات مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران تغییر کرد/ عملیات ایران معادله بازی میان تهران و تل آویو را تغییر داد/ نگرانی و ترس در جامعه صهیونیستی همچنان ادامه دارد
  • وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به دبی سفر کرد
  • هیبت گنبد آهنین و اسرائیل، در اوج آمادگی‌اش شکست