Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خبر انتقال واکسن کرونا از بلژیک توسط یک منبع آشنا با برنامه ریزی تیم واکسن کرونا شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز به شبکه ان بی سی اطلاع داده شد.

روزنامه وال استریت ژورنال نیز جمعه گزارش داد که یونایتد ایرلاینز پروازهای چارتی برای ارسال دوزهای واکسن کرونا به ایالت متحده را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره هواپیمایی فدرال (FAA) نیز در بیانیه ای به نشریه هیل تأیید کرد که از اولین حمل و نقل هوایی گسترده واکسن پشتیبانی می کند.

به گفته منبع خبری، اداره هواپیمایی فدرال به یونایتد ایرلاینز امکان حمل ۱۵ هزار پوند (شش هزار و ۸۰۳ کیلوگرم) یخ خشک در هر پرواز را می دهد، که ۵ برابر بیشتر از حد مجاز است.

گفته می شود واکسن های شرکت فایزر باید برای حفظ انرگذاری در دمای کمتر از انجماد نگهداری شوند.

شرکت فایزر روز جمعه گذشته از سازمان غذا و داروی آمریکا درخواست کرد واکسن تولید شده توسط این شرکت را برای استفاده اضطراری تایید کند و انتظار می‌رود مدرنا نیز در هفته آینده درخواست مشابهی را به سازمان غذا و دارو ارائه کند.

هفته گذشته، دو شرکت فایزر و بایون‌تک میزان کارآیی واکسن مشترک خود را ۹۵ درصد اعلام کردند.

شرکت مدرنا نیز اعلام کرد واکسنی با کارآیی ۹۴.۵ درصد تولید کرده است. این میزان برای واکسن اسپوتنیک که در روسیه تولید شده، بیش از ۹۰ درصد اعلام شده است.

شرکت «سینوفارم»، یکی بزرگترین شرکت‌های داروسازی چین نیز اعلام کرده است که به دنبال اخذ مجوزهای قانونی از مقامات دولتی این کشور برای عرضه واکسن کووید۱۹ ساخت این شرکت به بازار است.

یونیسف روز دوشنبه هفته گذشته اعلام کرد؛ به محض اینکه واکسن جدید کووید در دسترس قرار گیرد، این سازمان با همکاری بیش از ۳۵۰ شرکت و سازمان مختلف فعال در حوزه حمل و نقل هوایی، زمینی، کشتیرانی و ارایه کنندگان خدمات بسته بندی و لجستیک در سراسر جهان، عملیات توزیع واکسن در بیش از ۹۲ کشور را هدایت خواهد کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بلژیک ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بلژیک ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا بلژیک ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دولت آلمان، از آمریکا خواسته تا یک سامانه پاتریوت دیگر در اختیار اوکراین قرار دهد.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع آگاه خود گزارش داد که آلمان، آمریکا را تحت فشار قرار داده تا دست کم یک سامانه پاتریوت دیگر را به اوکراین ارسال کند.

بنا به نوشته بلومبرگ، این اقدام برلین به عنوان بخشی از تلاش هماهنگ برای افزایش کمک های دفاع هوایی به کی یف صورت می گیرد.

این رسانه غربی همچنین گزارش داد که آلمان این هفته از متحدان اروپایی کی یف، از جمله فرانسه و ایتالیا، خواسته است تا ارزیابی درباره ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین صورت دهند.

پیش از این «آنالنا بائربوک» وزیر امور خارجه آلمان اعلام کرد که برلین باردیگر از متحدان خود می خواهد تا ارسال سامانه های دفاع هوایی، که می توانند به ارسال کنند، را مورد بررسی قرار دهند.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز پیشتر گفته بود که «دیمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین، از او خواسته تا اروپا هفت سامانه پاتریوت دراختیار اوکراین قرار دهد.

کد خبر 6086905

دیگر خبرها

  • فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • صادرات نفت ایران به چین چگونه می‌شود؟
  • شناسایی ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری
  • جلوگیری از فرار مالیاتی چند همتی با شناسایی ۱۴۰ شرکت صوری
  • صادرات اولین محموله تجاری افغانستان به اروپا از طریق خط آهن ایران به ترکیه