Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@00:10:32 GMT

بازیگری که با مشتش راکی را راهی بیمارستان کرد +عکس

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۹۲۲۸

بازیگری که با مشتش راکی را راهی بیمارستان کرد +عکس

باشگاه خبرنگاران: به نقل از هالیوود ریپورتر، سیلوستر استالونه در طول فیلمبرداری و ساخت «راکی ۴» به دولف لاندگرن گفته بود که واقعاً او را بزند. نتیجه این شد که این بازیگر ۹ روز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد!

مجموعه فیلم‌های سینمایی ماندگار «راکی» که در ژانر ورزشی و با موضوع بوکس بود، دیروز ۳۵ ساله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور یادبود این اثر هالیوود ریپورتر تعدادی از مصاحبه‌های قدیمی این دو بازیگر را منتشر کرد.

در قسمت چهارم فیلم راکی، لاندگرن نقش ایوان دراگو و حریف استالونه را بازی کرد. استالونه، ستاره و کارگردان این اثر که می‌خواست نبرد آن‌ها هرچه بیشتر واقعی به نظر برسد به لاندگرن گفت که می‌خواهد چند مشت او واقعا به صورتش برخورد کند.

استالونه در مصاحبه‌های قبلی خود گفته بود: دولف لاندگرن من را به مدت ۹ روز به بیمارستان فرستاد. پزشکان به من گفتند این نحوه آسیب معمولا در برخورد‌های رو در رو ایجاد می‌شود و من گفتم بله، با یک اتوبوس برخورد داشته ام.

لاندگرن نیز در مصاحبه‌ای درباره این حادثه گفت: تمام آنچه که انجام دادم اطاعت از دستورات بود. استالونه رئیس بود و آنچه را که به من گفته بود، انجام دادم.

در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ بود که استالونه اعلام کرد در اواسط کار روی نسخه جدید کارگردانی فیلم «راکی ۴» برای سالگرد این اثر است. این بازیگر گفته بود: برای ۳۵ سالگی راکی، راکی ۴ به وسیله من یک تدوین جدید و نسخه کارگردان خواهد داشت. تا اینجا خوب پیش رفته ایم و از کمپانی MGM ممنونم که این فرصت را ایجاد است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سیلوستر استالونه راکی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال که به‌خاطر حواشی پیش آمده در بازی با آلومینیوم اراک با حکم کمیته انضباطی مواجه شده بود، بعد از مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داد، دوباره به کمیته انضباطی احضار شد و توضیحاتش را ارائه کرد.

به نقل از ورزش سه حالا شایعات زیادی درباره احتمال محرومیت حسینی در بازی آینده استقلال مطرح شده و هواداران منتظر اعلام نظر دوباره کمیته انضباطی هستند.

در این شرایط علی پورحیدری فرزند منصور پورحیدری یکی از افرادی است که به حمایت از حسینی پرداخته است. او در این خصوص گفت: «کاپیتان استقلال کار خاصی انجام نداد و مصاحبه‌اش هم از نظر من اصلاً بد نبود. او جریمه خودش را پذیرفت و قبول کرد که آن را می‌پردازد. مگر این بنده خدا فحش داده بود که اینطور با او برخورد کردند؟ کاپیتان استقلال گفت فدای سر آن هوادار، خب حرف بدی هم نزد ولی بابت این مسئله باید دوباره جواب پس بدهد!»

او افزود: «به نظرم حالا دیگر کم کم مشخص می‌شود که ادعای برخی بازیکنان استقلال مبنی بر اینکه نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود را باید جدی گرفت. حالا مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است. به‌خاطر مصاحبه‌ای که به نظر من هیچ ایرادی هم نداشت، دارند کاپیتان ما را محروم می‌کنند و معتقدم باشگاه باید واکنش سفت و سختی نشان بدهد. حتی جریمه ۳۰۰ میلیونی برای حسینی هم اشتباه بود چه برسد به اینکه دوباره او را احضار کنند.»

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898211

دیگر خبرها

  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • گروسی به تهران سفر می‌کند
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • حسینی محروم شد
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • شوک به استقلال؛ حسینی محروم شد!
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید