Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@21:20:35 GMT

بازی جذابی که هوش سرشار طوطی را نشان داد + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۹۲۸۵

بازی جذابی که هوش سرشار طوطی را نشان داد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد اهل سیدنی پایتخت استرالیا که عاشق حیوانات است، از دو طوطی معروف کاکاتو در این منطقه ویدئویی گرفته و در فضای مجازی منتشر کرد. این کلیپ طوطی‌ای را نشان می‌دهد که سعی دارد  بادام زمینی را  از مردی که در بالکن ایستاده است، بگیرد، اما آن مرد شروع به یک بازی جالب با طوطی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی که هوش منحصر به فرد طوطی را نشان داد در یوتیوب مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

در ادامه  مشاهده می‌کنید که طوطی‌ها از این بازی لذت می‌برند و به همین دلیل آن مرد هم به بازی خود با آن‌ها ادامه می‌دهد. در این بازی آن مرد، بادام زمینی را زیر یک لیوان پلاستیکی قرار می‌دهد و سعی می‌کند طوطی را با جابه جا کردن لیوان‌ها گیج کند، اما طوطی با هوش سرشارش توانست بادام زمینی را پیدا کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

آب ‌بازی جذاب دو طوطی در ظرفشویی آشپزخانه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی با طوطی دنیای حیوانات حیوانات خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ثبات به بازار نفت/ نفت برنت کانال ۹۰ دلاری را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که همواره بازار بین‌المللی نفت به افزایش تنش در منطقه خاورمیانه و به خصوص حوزه خلیج فارس با رشد قیمت واکنش نشان می‌دهد، آغاز معاملات امروز پس از تعطیلات آخر هفته میلادی با کاهش قیمت حکایت از آن دارد که بازار انتظار ادامه تنش در این نقطه از جهان را ندارد.

آمارهای بلومبرگ نشان‌می دهد در معاملات ساعات گذشته بازار جهانی انرژی قیمت نفت برخلاف انتظارات برای افزایش، روندی کاهشی را در پیش گرفت و نفت برنت با ۵۹ سنت کاهش قیمت ۸۹.۸۶ دلار در هر بشکه در حال معامله است و در واقع نفت برنت کانال ۹۰ دلاری را از دست داد.

قیمت نفت آمریکا نیز ۶۰ سنت عقب نشینی کرد و به ۸۵.۰۶ دلار در هر بشکه رسیده است.

افت قیمت نفت در بازار جهانی نشان می‌دهد که فعالان بازار ماجرای ادامه شرارت رژیم صهیونیستی و پاسخ به آن را تمام شده می‌دانند و بازار پس از حدود دو هفته نوسان به ثبات نسبی رسیده است.

کد خبر 6078656 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کاهش کلسترول با این نوع سبزی
  • برداشت صد‌ها تن بادام زمینی توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام
  • ماه چگونه شکل گرفت و به قمر زمین تبدیل شد؟
  • نقاشی هنرمندانه و زیبای یک معلم روی تخته سـیاه
  • شهیده فائزه رحیمی هنرمندی دلسوز و سرشار از اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • بازگشت ثبات به بازار نفت/ نفت برنت کانال ۹۰ دلاری را از دست داد
  • افزایش ۲ هزار تنی صادرات مغز بادام از چهارمحال و بختیاری
  • مصرف کره بادام زمینی چه تاثیری بر فشار خون دارد؟
  • ۹ خاصیت بی نظیر بادام هندی برای سلامتی