Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالامیر یاقوتی، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به جزئیات طرح برق امید مبنی بر محاسبه هزینه برق مشترکین خانگی گفت: طرح برق امید از ابتدای دوره مصرف آبان ماه سال جاری آغاز شده است و هم اکنون تعدادی از مشترکان از این طرح بهره‌مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*پلکان تعرفه گذاری طرح برق امید به پلکان تعرفه گذاری قبلی اضافه می‌شود

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر در تشریح نحوه محاسبه هزینه برق گفت: بر اساس میزان مصرف تعیین شده برای مشترکان خانگی در گذشته، پلکان‌های مصرف از 100 کیلووات ساعت در ماه آغاز شده و به ازای هر 100 کیلووات مصرف اضافه شاهد حضور پلکان جدید بودیم.

وی در بیان این نکته که طرح برق امید سبب اضافه شدن دسته بندی مجزایی به دسته بندی فعلی شد، افزود: هزینه مصرف برق در طرح تخفیف 100 درصدی برق مشابه پلکان سابق برآورد می‌شود، با این تفاوت که اگر مشترکی در مناطق معمولی ساکن باشد و کمتر از 80 کیلووات ساعت در سال مصرف کند، مشمول تخفیف 100 درصدی هزینه برق خواهد شد.

*قیمت برق مشترکین خوش مصرف بر اساس تعرفه سابق محاسبه می‌شود

 یاقوتی در تشریح این نکته که اگر فردی میزان مصرف 200 کیلووات ساعت در ماه داشته باشد، چه هزینه‌ای برای تامین برق باید بپردازد، تصریح کرد: در شرایطی که مشترک خوش مصرف نسبت به استفاده از تخفیف 100 درصدی با صرفه جویی در میزان استفاده خود ترغیب نشوند، می‌بایست مشابه گذشته و پلکان سابق تعیین شده نسبت به تامین هزینه برق اقدام کند.

این مقام مسئول با اشاره به تدابیر طرح برق امید به منظور کنترل برق پر مصرف‌ها گفت: در شرایطی که مشترکان پر مصرف مطابق تعریف طرح برق امید ظرف مدت 6 ماه نسبت به صرفه جویی اقدام نکنند، مشمول افزایش هزینه برق 10 درصدی می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح برق امید طرح برق امید هزینه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلیمانی‌نژاد از افزایش حدود ۵ درصدی مصرف گاز در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۲۳۷ هزار مترمکعب گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده بود.

وی افزود: مصرف گاز در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن، بالغ بر ۱۵۲ میلیون و ۲۷۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: افزایش سالانه تعداد مشترکان گاز طبیعی و ورود مشترکان جدید به چرخه مصرفی از یک سو و بالا بودن الگوی مصرفی مشترکان از سوی دیگر موجب افزایش مصرف گاز در استان نسبت به سال گذشته شده است.

سلیمانی‌نژاد گفت: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مشترک در بخش خانگی، بیش از ۳ هزار مشترک در بخش تجاری و ۲۱۶ مشترک در بخش صنعتی به تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان افزوده، شده است.

وی تأمین ایمن و پایدار گاز مشترکان را از جمله برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان زنجان برشمرد و افزود: شرکت گاز زنجان با تلاش شبانه‌روزی در راستای مدیریت پایداری شبکه گازرسانی به دنبال کسب رضایتمندی مصرف کنندگان گازطبیعی در استان است.

دیگر خبرها

  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان