Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همیشه برای پنهان کردن مکان‌های مخفی ترفندهای بسیاری به کار برده می‌شود. در افسانه‌های قدیمی و در مقبره‌های تاریخی مرموز، یک درب مخفی به نحوی پنهان می‌کرده‌اند که از دید اکثریت مردم پنهان بماند و دیده نشود. گاها نیز دیده‌ایم که افراد برای پنهان کردن اتاقی یا یک وسیله مثل گاوصندوق یک درب مخفی تعبیه می‌کنند تا به راحتی قابل دیدن نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

وحشت یک خانواده از کشف اتاقی مخفی و مرموز در خانه جدید! + عکس

یک خانوده پس از بازگشت به منزل قدیمی خود با صحنه‌ای روبه‌رو شدند که باعث شد بسیار متعجب شوند. آن‌ها پس از مراجعت به محل سکونت قبلی خود به طور اتفاقی یک درب مخفی را کشف کردند. آن‌ها ویدئویی از این درب منتشر کردند که در این ویدئو یک دیوار نماکاری شده در داخل خانه نشان داده می‌شود. در نگاه اول این یک دیوار معمولی به نظر می‌رسد، ولی پس از بررسی فرد حاضر در ویدئو مشخص شد که یک دیوار معمولی نیست. فرد مذکور یک بخش از دیوار را لمس کرد و این اتفاق باعث شد که درب پنهان باز شود. در پشت این درب پنهان یک اتاق مخفی وجود داشت که در آن اسباب و وسایل قدیمی و عجیب وجود داشت.

یکی از اعضای این خانوده گفت: ما چند سالی در این خانه زندگی می‌کردیم. بارها از کنار این دیوار گذشته بودیم  ولی هیچ‌وقت متوجه این موضوع نشده‌ بودیم که این دیوار، یک دیوار عادی نیست. ما همه متعجب و حیرت‌زده‌ایم. این اتفاق برای همه‌ی اعضای خانواده ما جالب بود. همه ما با کنجکاوی به داخل این اتاق رفتیم و وسایل این اتاق را بررسی کردیم. این اتفاق باعث سرگرم شدن ما شد.

در ادامه ویدئوی مربوط به این اتاق پنهان را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث ترسناک ترین اسرارآمیز درب مخفی یک دیوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس مخفی طلای ایران در المپیک

به گزارش "ورزش سه"، قاسم رضايى پرافتخارترين فرنگى كار تاريخ ورزش ايران در المپيك كه دو مدال ارزشمند طلا و برنز اين بازيها را در كارنامه دارد و تنها فرنگى كار ايرانى با دو مدال المپيك تا قبل از ٢٠٢٤ پاريس و آوردگاه سى و سوم به شمار مى رود، نقش بسيار مهمى در رشد محمدهادى ساروى همشهرى آملى خود ايفا كرده تا جايى كه امروز شأن او در المپيك پيش رو را طلا مى داند.

در رشد قابل قبول فنى و شخصيتى محمدهادى ساروى، حسين حسين زاده، جعفر عرب زاده، محمد بنا و حسن رنگرز نقش هاى تأثيرگذارى ايفا كرده اند اما كليدى ترين مربى قاسم رضايى است كه بعد از المپيك ٢٠١٦ ريو و  خداحافظى از دنياى قهرمانى با مدال طلا و برنز المپيك در كنار يك نقره و دو برنز قهرمانى جهان تمام تجارب و بار فنى خود را به محمدهادى ساروى منتقل كرده و مى كند.

قاسم رضايى تمام پنج مدال المپيك و جهانى خود را در كنار دو طلاى قهرمانى آسيائيش را در وزن هاى ٩٦ و ٩٨ كيلوگرم كسب كرده و جالب اينكه محمدهادى ساروى بيست و شش ساله نيز به عنوان شاگرد خلف او تا اينجاى كار در وزن ٩٧ كيلو توانسته برنز ٢٠٢٠ توكيو، يك طلا و دو برنز جهانى، طلاى بازيهاى آسيايى و دو طلاى قهرمانى آسيا را در ٩٧ كيلوگرم كسب كند.

محمدهادى ساروى براى بازيهاى المپيك ٢٠٢٤ پاريس سهميه خود را در بلگراد و قهرمانى ٢٠٢٣ جهان با كسب مدال برنز به دست آورد و بى شك مهمترين رقبايش براى رسيدن به مدال طلاى المپيك سه كشتى گير كوبايى، ارمنستانى و روس اگر اجازه حضور در پاريس را پيدا كند خواهند بود.

در وزن ٩٧ كيلوگرم كشتى فرنگى المپيك به غير محمدهادى ساروى سه چهره شاخص ديگر خودنمايى مى كنند، اول آرتور گئورگى آلكسانيان ارمنستانى با كوله بارى از مدال و ١٠ نشان المپيك و جهان كه رقيب اصلى هادى به شمار مى رود.
آلكسانيان ٣٢ ساله طلا، نقره و برنز المپيك را در كارنامه دارد و در كنارش نيز ٤ طلا و سه نقره از رقابتهاى قهرمانى جهان.

همچنين گابريل روسيلو كوبايى كه يك سال از محمدهادى ما در وزن ٩٧ كيلو كوچكتر است در آخرين قهرمانى جهان با شكست آرتور آلكسانيان به مدال طلاى دنيا دست يافته است، كشتى گيرى كه بدون مدال المپيك به عنوان آخرين پادشاه جهان در اين وزن به پاريس خواهد آمد.

از سوى ديگر موسى اولويف روس هم اگر بتواند و مجوز حضورش در المپيك بخاطر وضعيت ورزش روسيه صادر شود به عنوان قهرمان المپيك ٢٠٢٠ توكيو در پاريس حضور خواهد داشت.

به اين ترتيب يكى از هيجان انگيزترين رقابتهاى كشتى در المپيك پاريس همين وزن ٩٧ كيلوى فرنگى نام مى گيرد كه محمدهادى ساروى پسر بااخلاق، محجوب، مأخوذ به حيا، فنى، بى حاشيه، بى ادعا، تكنيكى و توانمند آملى كشورمان در آن سوداى كسب مدال طلا را دارد.

قاسم رضايى قهرمان المپيك و پرافتخارترين فرنگى كار تاريخ ورزش كشورمان در اين بازيها در گفت و گوى اختصاصى با "ورزش سه" حرفهاى جالبى در مورد محمدهادى ساروى به زبان مى آورد.

قاسم رضايى معتقد است: "هادى رو به پيشرفت است، از المپيك قبلى كه براى اولين بار در وزن ٩٧ كيلوگرم پا گذاشت و برنز ٢٠٢٠ توكيو را كسب كرد تا امروز مدالهاى بسيار ارزشمندى گرفته و حتى قهرمان جهان شده است. محمدهادى در اين چهار سال بدون حاشيه تجربيات بسيارى كسب كرده و با تلاش بسيار از كشتى هايى كه روز به روز بهتر شده به خودباورى رسيده است."

قاسم رضايى، شأن ساروى را مدال طلاى المپيك مى داند: "هادى حقش است در المپيك پاريس طلا بگيرد اما همه چيز به روز مسابقه المپيك ربط دارد، به قول رسول خادم يك قهرمان المپيك بايد بيرون از تشك و قبل از اين رقابتها شخصيت قهرمانى داشته باشد كه به نظر من در حال حاضر محمدهادى ساروى از اين جهت بى نقص است."

هادى از لحاظ شخصيتى، استقامت، تاكتيكى، تكنيكى، كار در خاك، فنون سرپا، قدرت، هوش و... توانايى هاى بسيار بالايى دارد كه مى تواند از سد هر حريفى بگذرد و بى شك وجود حسن رنگرز و كادر فنى مجرب در موفقيت او به بهترين شكل با آناليز مطلوب حريفان عنوان دار در المپيك ٢٠٢٤ پاريس به بهترين نتيجه منجر خواهد شد.

•افتخارات محمد هادى ساروى در كشتى فرنگى:

????المپيك ٢٠٢٠ توكيو
????قهرمانى ٢٠٢٠ آسيا دهلى نو
????جام جهانى ٢٠٢٠ بلگراد
????قهرمانى ٢٠٢١ جهان اسلو
????قهرمانى ٢٠٢٢ جهان بلگراد
????بازيهاى آسيايى ٢٠٢٢ هانگژو
????قهرمانى ٢٠٢٣ جهان بلگراد
????قهرمانى ٢٠٢٤ آسيا بيشكك

تمامى مدالهاى محمدهادى ساروى با ٢٦ سال سن در وزن ٩٧ كيلوگرم كشتى فرنگى به دست آمده است.

✍???? پوريا تابان

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • بازگشت به خانه در لنز دوربین عکاسان
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • تراکم جمعتی تهران به ۱۴۰ نفر در هکتار رسید
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • «زنگ آخر» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، از تلویزیون
  • نمایش سلاح مخفی و خاص ارتش
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس