Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@03:09:25 GMT

ماجرای سرقت های یک نجار

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۹۴۸۰

سارقی که ضبط خودرو‌های ۲۰۶ پارک شده را می دزدید، توسط پلیس پیشگیری دستگیر شد.

سعید ۳۷ ساله، به اتهام سرقت ضبط خودرو‌های پژوه ۲۰۶ دستگیر شده است، این سارق در گفت‌وگو با میزان گفت: من فقط سراغ ۲۰۶‌ها می‌روم، چون درهایشان راحت باز می‌شود و سرقت ضبط هایشان راحت تر است.

وی درباره نحوه باز کردن در‌های خودرو‌ها افزود: قلق خاصی دارد، انقدر در را می‌کشم تا دستم وارد خودرو شود، سپس با دست قفل را باز می‌کنم به همین راحتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سارق ادامه داد: من برای سرقت به خیابان‌های بالای شهر می‌رفتم و دلم نمیخواست از کسانی که از من شرایط بدتر ی دارند، دزدی کنم. البته الان ۲۰۶ گران شده و هر کسی ۲۰۶ دارد زندگی اش مثل من نیست با این حال فقط سراغ پولدار‌ها می‌رفتم.

سعید بیان کرد: من همیشه دم صبح به دزدی می‌رفتم، زمانی که هوا گرم و میش است و هنوز صبح نشده است. زیرا در این شرایط خیابان‌ها بسیار خلوت هستند و مردمی که شب هم بیرون بوده اند، دیگر تا صبح به خانه هایشان رسیده اند و حوصله چک کردن خودرو‌های خود را که در خیابان‌ها پارک کرده اند، ندارند.

بیشتر بخوانید: ماجرای سارقی که با پیچ گوشتی سرقت می‌کرد

این متهم با بیان اینکه به صورت تفننی به دزدی می‌رفته است، گفت: من نجارم و حرفه اصلیم دزدی نیست، اما بعضی وقتا به دزدی می‌رفتم و با فروش ضبط‌ها پول خوبی گیرم می‌آمد.

وی درباره سایر سوابق خود افزود: قبلا زندانی شدم و جرم مواد مخدر بود نه دزدی. چون من ۲۰ سال هروئین مصرف می‌کردم و امروز پاک پاکم.

سعید که پدر یک دختر بچه ۵ ساله است، ادامه داد: همسرم نمی‌داند من دزدی می‌کنم و از اینکه درآمدم خوب است، خوشحال بود، اما حالا می‌داند من گرفتار قانون شدم و قرار نیست به زودی به خانه برگردم.

این سارق که تاکنون ۲ شاکی خصوصی دارد به مراجع قضایی تحویل داده شد.  

انتهای پیام/ 

برچسب ها: سرقت پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرقت پلیس خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ جزئیاتی از ماجرای صبح جمعه اصفهان

جزئیاتی از مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان را ملاحظه کنید.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • فیلم/ جزئیاتی از ماجرای صبح جمعه اصفهان
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه + فیلم
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • صحنه عجیب: دزدی پیراهن ستاره دورتموند! (عکس)
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد