Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:16:55 GMT

۱۲۰۰ سبد معیشتی در رشتخوار خراسان رضوی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۹۵۲۹

۱۲۰۰ سبد معیشتی در رشتخوار خراسان رضوی توزیع شد

خالقداد عرب روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ارزش ریالی این بسته‌های کمک معیشتی را ۷۶ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: علاوه بر این ۴۰۰ کارت هدیه نیز در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در رشتخوار توزیع شد. 
وی افزود: از مجموع بسته‌های کمک معیشتی، هزار سبد به همت شرکت‌های فولاد و سنگ آهن سنگان و پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی تهیه و تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رشتخوار ادامه داد: همچنین نهاد بنیاد علوی در رشتخوار نیز بیش از ۴۰۰ کارت هدیه هر یک به ارزش سه میلیون ریال بین محرومان این شهرستان توزیع کرده است.

وی وضعیت این شهرستان از نظر شمار بیماران مبتلا به کرونا را قرمز اعلام کرد و گفت: تنها راهکار پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خودداری از حضور در مراکز شلوغ و پرجمعیت و شست و شوی مداوم دست‌ها است.

عرب با مطلوب ارزیابی کردن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف این شهرستان ابراز امیدواری کرد با اعمال محدویت‌های جدید و تعطیلی دستگاه‌های اجرایی در هفته جاری، شاهد روند نزولی آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان باشیم.  

مرکز شهرستان ۶۵ هزار نفری رشتخوار در ۲۰۹ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تربت حیدریه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه رشتخوار بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تربت حیدریه رشتخوار بهداشت و سلامت ویروس کرونا تربت حیدریه رشتخوار بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۴ هزار و ۲۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل به ارزش سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا‌های قاچاق کشف شده و پلمب و نصب بنر تخلف بر سر در واحد، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی (معادل دو برابر ارزش کالا) محکوم کرد.   او یادآور شد: بازرسان اداره صنعت و معدن و تجارت به همراه نماینده تعزیرات حکومتی در بازرسی از انبار موبایل فروشی در مشهد، با کشف کالا‌های قاچاق، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام
  • ۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک