Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@16:18:31 GMT

جنایتی که امنیت منطقه را متزلزل خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۹۵۶۸

جنایتی که امنیت منطقه را متزلزل خواهد کرد

وزیر امورخارجه سوریه در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه کشورمان، ترور دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده را محکوم کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فیصل مقداد گفت: ترور شهید فخری زاده، جنایتی است که امنیت و استقرار را در دامنه‌ای فراتر از منطقه متزلزل خواهد کرد.  
وزارت امورخارجه ترکیه هم در بیانیه‌ای ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه ترکیه تاکید کرده: با هر اقدامی به منظور برهم زدن صلح و آرامش در منطقه و با هر نوع از تروریسم مخالف است

جنبش «الجهاد و البناء» عراق نیز با محکوم کردن ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، آن را نقشه‌ای آمریکایی – صهیونیستی برای برهم زدن شرایط منطقه دانست. جنبش الجهاد و البناء عراق این جنایت را نقض آشکار قوانین بین المللی، توافقنامه‌ها و معاهدات بین المللی دانست.

وزارت خارجه بلژیک هم ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد. وزارت خارجه بلژیک در پیام توییتری نوشت: ما اقدام‌های خشونت آمیز در ایران را محکوم کرده و خواستار احترام به حقوق بشر که ما به شدت از آن دفاع می‌کنیم، هستیم.

البرادعی، رئیس پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز گفته: ترور فخری‌زاده حاکمیت قانون را به خطر انداخت. برچسب ها: شهید فخری زاده ، جنایت ، ترور ، محکومیت ، جامعه بین الملل

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شهید فخری زاده جنایت ترور محکومیت جامعه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم

جنبش حماس با محکوم کردن اظهارات وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و تلاش وی برای اینکه جنبش حماس را مسئول عدم دستیابی به توافق معرفی کند، محکوم می‌کنیم.

این بیانیه افزود اظهارات بلیکن هیچ  ارتباطی با واقعیت ندارد و مغایر با حقیقتی است که تاکید می‌کند حماس بارها برای تسهیل دستیابی به توافق انعطاف پذیری از خود نشان داده است.

حماس در این بیانیه تاکید کرد همچنان بر خواسته‌های خود(شروط) تاکید می‌کنیم که شامل آتش بس دائمی، عقب نشینی نظامیان رژیم اشغالگر و بازگشت آوارگان به منازلشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم