Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امید شهیدی نیا رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پی در پی بارندگی‌های اخیر و آبگرفتگی معابر بسیاری از نقاط شهرستان بندر ماهشهر، نیرو‌های امدادی و امکانات لجستیک و ماشین‌آلات سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حالت آماده باش به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به اینکه آبگرفتگی در بسیاری از مناطق شهرستان بندر ماهشهر باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است، لذا با دستور فرمانده ارشد شرایط اضطراری این منطقه، نیرو‌های امدادی و تجهیزات لازم برای رفع آبگرفتگی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

شهیدی نیا با اشاره با صدور دستور مبنی بر تحویل تجهیزات لجستیک و ماشین‌آلات خودرویی این منطقه تا رفع آبگرفتگی‌ها به دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: عملیات امداد رسانی با تلاش نیرو‌های آتش نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، از ساعات اولیه دیشب با اعزام آتش نشانان و چند دستگاه پمپ به مناطق آب گرفته آغاز شده است و هم اکنون ادامه دارد.

هر سال با آغاز بارش باران، بسیاری از شهرستان‌های خوزستان دچار آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب می‌شوند و یکی از علل آن نبود سیستم دفع آب‌های سطحی و فرسودگی شبکه فاضلاب است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبگرفتگی معابر تخلیه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، از ساعاتی پیش بارش‌های پراکنده در قسمت‌هایی از کاشان و آران‌وبیدگل شدت گرفته است.بارش شدید باران سبب راه افتادن سیلاب در معابر و خیابان‌ها و همچنین طغیان رودخانه‌های فصلی در سطح شهر و روستاهای اطراف شده است. تاکنون ویران شدن چند منزل مسکونی و تخریب جاده‌ها و معابر شهری و روستایی توسط این باراش‌های سیل‌آسا و جاری شدن سیل گزارش‌ شده است.

با توجه به جریان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی منطقه کاشان و آران‌وبیدگل از همشهریان تقاضا می‌شود تا از هرگونه توقف در مسیر رودخانه‌ها و مسیرهای سیلاب‌ها و همچنین حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

کد خبر 846730 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم كاشان آبگرفتگی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها