Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پنجعلی ، مدیر آکادمی پرسپولیس در خصوص پیوستن نوه علی پروین به تیم نوجوانان پرسپولیس گفت : همه مشکلات فوتبال ما حل شده است و مشکل فقط حضور نوه علی پروزن در تیم های پایه پرسپولیس است ، اگر اینطور باشد که برانکو هم چهارسال برادرش را به ایران آورد و هیچ کاری نکرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی پروین دو روز پیش با تبریک به نوه اش والارضا فرزین اعلام کرد که او به تیم نوجوانان پرسپولیس پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که بعد از انتشار عکس های نوه پروین با انتقادهایی از سوی برخی مواجه شد که این حضور را حاصل اعتبار علی پروین می دانستند . بیشترین انتقادها به شرایط و آمادگی جسمانی نوه پروین مربوط بود که به نظر می رسید برای حضور در زمین فوتبال با اضافه وزن روبرو است که محمد پنجعلی مدیر آکادمی پرسپولیس به این انتقادات پاسخ داد .

محمد پنجعلی رئیس آکادمی و مدیرتیم های پایه پرسپولیس در واکنش به این انتقادها گفت:

” جالب است! حالا همه کارهای فوتبال درست است و فقط مشکل فوتبال ما حضور نوه علی پروین در تیمهای پرسپولیس است.”

او افزود:

” علی پروین هفتادسال در این فوتبال و پرسپولیس بوده است و آنقدر برای تیم زحمت کشیده است نمی توان راجع به زحمات و افتخاراتش در یک ساعت و یک روز صحبت کرد. حالا اینکه نوه او که تمام عمرش را در پرسپولیس بوده آمده نباید چنین جوی راه بیفتد.”

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت:

” می گویند وزنش بالا است اما مشکلی نیست با برنامه و تمرینات اختصاصی او شرایط فیزیکی و آمادگی صددرصد را به دست می آورد.”

پنجعلی اضافه کرد:

” اگر بخواهیم از این چیزها حرف بزنیم می توانم راجع به برانکو صحبت کنم که چهارسال برادرش در پرسپولیس بود و هیچ کاری نکرد.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس علی پروین محمد پنجعلی اخبار پرسپولیس برانکو ایوانکویچ پرسپولیس علی پروین لیگ برتر محمد پنجعلی محمد پنجعلی علی پروین نوه علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایران روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.   پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار