Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس برای بازی در فینال مشکلات زیادی دارد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/9/9؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

کنفدراسیون فوتبال آسیا با بخشش وحید امیری و احسان پهلوان موافقت نکرد

با اعلام مدیر امور بین الملل پرسپولیس، کنفدراسیون فوتبال آسیا با بخشش وحید امیری و احسان پهلوان موافقت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس طبق برنامه سازمان لیگ فقط 6 روز زودتر از فینال به قطر می رود

برنامه هفته پنجم تا هفتم لیگ برتر در حالی اعلام شد که برنامه بازی های پرسپولیس کمی عجیب به نطر می رسد.

به گزارش طرفداری، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، تیم پرسپولیس در هفته پنجم باید روز یکشنبه 16 آذر، در قائمشهر به مصاف تیم نساجی مازندران برود. هفته بعد هم سرخ پوشان باید روز شنبه 22 آذر، در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته ششم با ذوب آهن دیدار کنند.

این برنامه درحالی اعلام شده که پیش از این گفته می شد سرخ ها باید 14 روز زودتر برای انجام بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا عازم قطر شوند. بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 29 آذر در کشور قطر برگزار خواهد شد بنابراین انتظار می رفت پرسپولیسی ها روز 15 آذر عازم قطر شوند.

به نظر می رسد طبق برنامه جدید لیگ برتر که از سوی سازمان لیگ اعلام شده، پرسپولیسی ها فقط شش روز زودتر یعنی روز 23 آذر راهی قطر می شوند تا خود را آماده دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا کنند. با این حساب تنها دیدار پرسپولیس برابر سپاهان از هفته هفتم رقابت های لیگ بیستم به دلیل حضور سرخ ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است.

سانتاکلارا 0-1 پورتو؛ طارمی 65 دقیقه بازی کرد و تعویض شد

پورتو و سانتاکلارا در هفته هشتم رقابت های لیگ پرتغال به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 1 بر 0 پورتو به پایان رسید. مهدی طارمی در این بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و دقیقه 65 تعویض شد و جای خود را به مارگا داد. تک گل پورتو را نیز لوئیز دیاز در دقیقه 46 روی پاس ویلسون مانافا به ثمر رساند. با این پیروزی پورتو 16 امتیازی شد و موقتا در رده دوم ایستاد. همچنین در این بازی شهریار مغانلو در لیست تیم سانتاکلارا حضور نداشت. 

برایتون 1-1 لیورپول؛ تساوی دیر هنگام و روی ناخوش VAR به قرمزها ساسولو 0-3 اینتر؛ گربه سیاه را بکش اشتوتگارت 1-3 بایرن مونیخ؛ همچنان خط حمله، جور ناهماهنگی خط دفاع را می کشد دورتموند 1-2 کلن؛ سینوسی مثل تیم فاوره لایپزیش 2-1 آرمینیا بیله فلد؛ آسان تر از این هم می شد از لغزش دورتموند استفاده کرد منچسترسیتی 5-0 برنلی؛ شعبده بازی نفس گیر یک الجزایری والنسیا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ پیروزی سخت اما ارزشمند بنونتو 1-1 یوونتوس؛ بدون رونالدو، یک جای کار می لنگد هوئسکا 0-1 سویا؛ پیروزی سخت شاگردان لوپتگی مقابل تیم ته جدولی اورتون 0-1 لیدز یونایتد؛ شلیک رافینیا، چهارمین باخت تافی ها در پنج بازی اخیر لیگ برتر را رقم زد آتالانتا 0-2 هلاس ورونا؛ عطش تیم گاسپرینی در سری آ فروکش کرده است پاری سن ژرمن 2-2 بوردو؛ ادامه روند ناامید کننده شاگردان توخل در لیگ آلاوز 2-1 رئال مادرید؛ حسرت برد در لالیگا به 3 بازی رسید!  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات در حالی در ورزشگاه کینگدام آرنای شهر ریاض به مصاف هم رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر دوی تیم اماراتی به پایان رسیده بود. تلاش الهلال برای جبران آن نتیجه کافی نبود و اگرجه دو بر یک در بازی امشب پیروز شد، اما در مجموع دو مسابقه با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

الهلال بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در ثانیه ۴۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد. پس از ورود مایکل به درون محوطه جریمه، او با تکل عجیب کوامه اوتون تعادلش را از دست داد و احمد العلی داور مسابقه، پس از بازبینی صحنه دستور به یک خطای پنالتی به سود الهلال داد که روبن نوس آن را به گل نخست بازی تبدیل کرد.

در دقیقه ۱۲، اما اریک کار را برای العین به تساوی کشاند و شوتش با عبور از بین پا‌های نوس درون دروازه یاسین بونو رفت. البته اریک تنها چند دقیقه پس از این گل مصدوم شد و از زمین بازی خارج شد.

شاگردان هرنان کرسپو در دقیقه ۴۱ صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پس از فرار تند و تیز سفیان رحیمی، این بازیکن مراکشی درون محوطه جریمه و پس از برخورد با حسان تمبکتی، سرنگون شد که داور پس از بازبینی صحنه، تصمیم خود را تغییر داد و این ضربه پنالتی را لغو کرد.

بازی هجومی الهلال در دقیقه ۵۱ یک گل دیگر برایشان به همراه داشت و شوت زمینی سالم الدوساری وارد دروازه خالد عیسی شد.  

در ادامه الهلال موقعیت‌های زیادی خلق کرد که با بی دقتی و البته درخشش خالد عیسی یکی از پس از دیگری از بین رفت. العین هم دو بار موفق به گلزنی شد که هر دو بار گل آنها مردود اعلام شد.

در نهایت الهلال در شبی که برخی ستارگانش مثل نیمار و میتروویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، از رسیدن به فینال بازماند و العین پس از حذف النصر، دیگر تیم متمول عربستان را هم در راه رسیدن به فینال حذف کرد تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

حریف العین در فینال، فردا شب در دیدار تیم‌های یوکوهامای ژاپن و اولسان کره جنوبی مشخص می‌شود. دیدار رفت را اولسان با نتیجه یک بر صفر پیروز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت