Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلندیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس در یک دهه گذشته اقدام‌های مذبوحانه‌ بسیاری از این دست انجام داده است.

وی تصریح کرد: ترور شهید فخری‌زاده درست است که در آستانه تغییر و تحول در دولت فعلی آمریکا اتفاق افتاده و تعبیر برخی این است که رژیم اشغالگر قدس به دنبال آن است که ایران به دولت جدید آمریکا نزدیک نشود، اما واقعیت امر آن است که چنین اقدام‌هایی حرکت استراتژیک رژیم صهیونیستی است که از گذشته دنبال می کرده و آن را ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلندیان افزود: رژیم اشغالگر قدس به دنبال آن است که ایران نتواند به دستاوردهای تکنولوژیک و فناوری های پیشرفته دست یابد و این دستیابی را هم به ضرر خود،‌ هویت و ماهیت وجودی‌اش در منطقه می‌داند.

وی اضافه کرد: طبیعی است که در این مقطع زمانی، رژیم صهیونیستی توانسته با دولت مستقر کنونی آمریکا و رژیم‌های مرتجع منطقه هماهنگی‌هایی را داشته باشد  و این کار را عملی کند.

بلندیان گفت: تا زمانی که اسرائیل از این قدرت و توانمندی در منطقه برخوردار است و در کشور ما عواملی را دارد که دست به چنین ترورهایی بزنند، دست از این کارها برنخواهد داشت.

 وی افزود: ما به عنوان جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران باید قدرت خود را افزایش داده و توان رژیم اشغالگر قدس را در منطقه کاهش دهیم و روند افول آن سریعتر باشد.

بلندیان تاکید کرد که رژیم اشغالگر قدس هویت مقتدر جمهوری اسلامی را برنمی‌تابد و تلاش می‌کند سرپنجه‌های مقتدر نظام جمهوری اسلامی را که دانشمندان هسته‌ای به شمار می‌روند، از دست ایران خارج کند.

بلندیان ضمن نکوهش بکارگیری استانداردهای دوگانه از سوی آمریکایی ها در قبال حقوق بشر و تروریسم، اظهار داشت: وقتی آمریکا استانداردهای دوگانه‌ای را در مورد حقوق بشر و تروریسم به کار می برد، به طور طبیعی شرایطی را پیش می آورد که قدرت های بزرگ از منابع غیر مستقیم در جهت پیشبرد منافع خود بهره برداری و قدرت مستقیم خود را پنهان سازی می کنند.

وی افزود: اگر سایر قدرت‌ها تروریسم را محکوم نکنند و با آن برخورد دوگانه صورت بگیرد، این امر دامن خودشان را هم می‌گیرد. تروریسم یک پدیده فراملیتی است، بنابراین اگر بد است برای همه بد است.

بلندیان ادامه داد: اینها دنبال توجیه هستند و اگر محکوم هم کنند محکومیت تروریسم به معنای واقعی آن نیست بلکه می‌خواهند به هر نحو ممکن جمهوری اسلامی را پای میز بیاورند و محکومش کنند.

روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در اطلاعیه‌ای از شهادت محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری این وزارتخانه در یک حمله تروریستی در روز جمعه خبر داد.

به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بعدازظهر جمعه عناصر تروریست مسلح، خودرو حامل فخری زاده را مورد حمله قرار دادند. 

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران تروریسم اسرائیل ایالات متحده آمریکا محسن فخری‌زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران تروریسم اسرائیل ایالات متحده آمریکا محسن فخری زاده جمهوری اسلامی ایران تروریسم اسرائیل ایالات متحده آمریکا محسن فخری زاده اخبار کنکور رژیم اشغالگر قدس جمهوری اسلامی فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن قنادزاده ظهر پنجشنبه با حضور در منزل مهندس شهید «محسن صداقت» از شهدای حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه بیان کرد: مرگ برای انسان در قامت های مختلفی ظاهر می شود که بهترین و والاترین مرگ ها، شهادت در راه خدا است.

رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور بیان کرد: حمله رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه نشانه عجز این رژیم سفاک بود که پس از عملیات طوفان الاقصی و کشتار بی رحمانه مردم غزه دستاوردی نداشتند.

وی اضافه کرد: خون فرماندهان شهید ما در حادثه کنسولگری ایران در سوریه، مسیر نابودی رژیم اشغالگر قدس را هموار کرد.

رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد بیان کرد: این امر به دلیل حضور مجاهدان در میدان نبرد و جانفشانی شهیدان و ایثارگران است که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و هستند و از خودگذشتگی آنان سبب شد این اقتدار و امنیت امروز در کشور حاکم باشد.

قنادزاده ابراز کرد: متاسفانه امروز برخی از سران کشورهای استکباری و همچنین مرتجع منطقه از رژیم اشغالگر قدس که همانند درخت بی ریشه ای است حمایت می کنند که خیانت آنان از اذهان مسلمین و آزادی خواهان جهان پاک نخواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم عملیات وعده صادق که موجب خرسندی علاقمندان به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت شد مقدمه انقلاب جهانی حضرت حجت (عج) باشد و پیروزی نهایی اسلام محقق شود.

کد خبر 6082150

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق پاسخی قاطع به شرارت‌های رژیم اشغالگر بود
  • ️قدرت رسانه؛ علت بقای رژیم اشغالگر صهیونیستی + فیلم
  • امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد
  • فراتی، استاد دانشگاه: طرح خاورمیانه جدید بعد از حمله ایران شکل می‌گیرد
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • شوک ایندیپندنت از عملیات وعده صادق سپاه
  • عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی است
  • نیروهای مسلح ایران هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکستند
  • ۲ شوک بزرگ به نتانیاهو/ اسرائیل بازی اطلاعاتی-امنیتی را باخت
  • «وعده صادق» رژیم کودک کش و جنایتکار و اشغالگر را سخت تنیبه نمود