Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@09:31:34 GMT

فرصت چند روزه شجاع برای دفاع مقابل پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۹۶۴۹

فرصت چند روزه شجاع برای دفاع مقابل پرسپولیس

مدافع فصل گذشته پرسپولیس برای دفاع از فسخ یک‌طرفه قرارداد خود در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، مهلت یک هفته‌ای خواست.

به گزارش مشرق، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال چهارشنبه گذشته جلسه‌ای را در خصوص شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل زاده بابت فسخ یکطرفه قرارداد از سوی این بازیکن برگزار کرد.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران پس از جدایی از پرسپولیس به الریان قطر پیوست تا برای این تیم در لیگ ستارگان قطر بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل خلیل زاده پس از حضور در جلسه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، خواهان فرصت یک هفته‌ای برای ارئه دفاعیه شد.

باشگاه پرسپولیس با توجه به قرارداد مورد تایید این بازیکن در سازمان لیگ فوتبال برای سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خواهان پرداخت غرامت از سوی خلیل زاده است.

همچنین در صورتی که فسخ قرارداد از سوی خلیل زاده غیرقانونی تلقی شود احتمال محرومیت چهارماهه مدافع تیم ملی نیز وجود دارد.

جلسه بعدی کمیته تعیین وضعیت، چهارشنبه هفته جاری با حضور وکلای باشگاه پرسپولیس و خلیل زاده در ساختمان فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده شجاع خلیل زاده تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس شکایت کمیته تعیین وضعیت خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجانی در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی مسابقه رخ داد. بر همین اساس باشگاه سپاهان باید ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی برگزار و از سوی تماشاگران تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر فحاشی و دادن شعارهای مختلف علیه تیم حریف و پرتاب بطری از سوی تماشاگران منتسب و نقض مقررات و اصول کلی رفتار توسط باشگاه رخ داد. این باشگاه باید ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین (شماره دادنامه ۱۹۴۲) نیز اجرا می‌شود. این رأی قطعی است.

کد خبر 6079761

دیگر خبرها

  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • آب پاکی روی دست استقلال و پرسپولیس/ تا پایان فصل خبری از VAR نیست
  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف