Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@11:27:34 GMT

قطعا پاسخ صهیونیست‌ها را خواهیم داد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۹۶۶۹

قطعا پاسخ صهیونیست‌ها را خواهیم داد

 طی ساعاتی  که از شهادت مظلومانه دانشمند هسته‌ای عزیزمان «شهید محسن  فخری زاده »سپری‌شده است، سیگنال‌های گمراه‌کننده و البته هدفمندی از سوی آمریکا و حتی سرزمین‌های اشغالی به‌نظام بین‌الملل مخابره می‌شود! در یک کلام، دشمنان در حال « القای دوگانگی » در اهداف، استراتژی‌ها و تاکتیک‌های خود در قبال ایران هستند!  این دوگانه سازی، باهدف انحراف افکار عمومی کشورمان از «مصدر واحد توطئه‌گری علیه ایران» صورت می‌گیرد و معطوف به یک بازی «تاکتیکی» نانوشته است! 

اما اصل ماجرا این‌گونه نیست! دموکرات‌هایی که اقدام اخیر دولت نتانیاهو را تحریک‌کننده و وقیحانه می‌خوانند، همان کسانی بودند که در دوران ریاست جمهوری اوباما درصدد حذف فیزیکی و ترور شهید «فخری زاده» برآمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان کسانی که دانشمندان هسته‌ای کشورمان ازجمله شهید علی‌محمدی، شهید شهریاری، شهید رضایی‌نژاد و شهید احمدی روشن را به شهادت رساندند تا بلکه بتوانند قدرت هسته‌ای و دفاعی و متعاقبا، توان بازدارندگی کشورمان در برابر دشمنان را کاهش دهند. دموکرات‌هایی که هم پای دولت ترامپ، «مهار حداکثری ایران قدرتمند» و «تهی سازی ایران از قدرت نظامی و همبستگی ملی» را در دستور کار قرار داده‌اند. 

دشمن در حال ارسال آدرسی نادرست و البته خطرناک به کشورمان است. این هنر ماست که چنین نشانه‌ها و آدرس‌هایی را از دشمنان دریافت نکنیم ! در حوزه سیاست خارجی،توطئه  دشمنان بسیار پیچیده و چندلایه است.در این حوزه، باید بر روی «جنگ ترکیبی» دشمنان در ابعاد گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی متمرکز بود و هرگز توطئه‌های دشمن را متوجه یک حوزه یا لایه خاص ندانست. در این میان، دشمنان باهدف «حذف راهبردهای انقلابی » و« تحدید  قدرت سخت و نرم ایران در منطقه و جهان» دست به شکل‌دهی گفتمان‌هایی در داخل کشور  می‌زنند که پذیرای تزئینی شدن  استراتژی‌ها و از درون تهی کردن آن‌ها می‌باشد. حتی دشمنان حاضر هستند پوسته استراتژی‌ها در کشورمان حفظ اما خاصیت و محتوای آن‌ها از بین برود! 

بدون شک صهیونیست‌ها و آمریکا در این رخداد ناگوار( شهادت دکتر محسن فخری زاده) نیز به دنبال خلط استراتژی و تاکتیک‌های حوزه امنیت و سیاست خارجی کشورمان ، از طریق خلق هم‌زمان تصور «آمریکایی‌های خوب» و« آمریکایی‌های بد» هستند. این تصور را باید در هم شکست. 

در چنین وضعیتی مهم‌ترین راه بستن نفوذ دشمنان، یکی«تبیین بازی آمریکا و متحدان آن در منطقه»و دیگری« تقویت زیرساخت‌ها و ابزارهای دفاعی کشور در عرصه‌های گوناگون» می‌باشد. در اینجا ، باید بر روی مصادیق«دفاع سخت» و « دفاع نرم» در برابر اقدامات و توطئه‌های مستمر دشمنان متمرکز بود و «اقدامات پیشگیرانه» در قبال«توطئه‌های آتی دشمنان» را نیز در دستور کار قرارداد. با توجه به پیوستگی دو حوزه سیاست داخلی و خارجی و تأثیرگذاری و تأثیرپذیری این دو از یکدیگر، لازم است نگاه «منظومه‌ای»و«پیوسته» نسبت به توطئه‌های هم‌زمان دشمنان در این دو حوزه را در دستور کار قرارداد و خمیرمایه قدرت کشور در هدایت و مدیریت توطئه‌های دشمن در این عرصه را بر مبنای «تقویت همه‌جانبه ارکان قدرت سخت و نرم» تعریف کرد.

درنهایت اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران در قبال اقدام اخیر تل‌آویو و واشنگتن  ، قاطعانه و هوشمندانه  خواهد بود.پاسخی که محاسبه عمق ، زمان و مکان و تبعات آن  از عهده موساد و سیا بر نخواهد آمد….

 حنیف غفاری

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دانشمند هسته ای فخری زاده آمریکا ترور صهیونیست ها دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش از سوى سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض

علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ریاض  به همراه اعضاى سفارت با حضور در دفتر وابستگی نظامى و دیدار با وابسته هوایی کشورمان از نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرز و بوم و آب وخاک کشورمان تجلیل کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عنایتی با اشاره به پیشرفت‌های صنایع دفاعی و نظامی کشورمان،  جایگاه ارتش را مرهون تلاش، فداکاری، انسجام و اتحاد نیروهای مسلح کشور دانست.

عنایتی گفت قدرت نظامی امروز جمهوری اسلامی ایران برخاسته از مجاهدت همه دلاوران مسلح کشور بویژه شهدای این عرصه میباشد و امروز جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه همین قدرت اجازه هیچ تهدیدی را علیه منافع ملی نمی‌دهد و دیپلماسی کشور نیز با تکیه بر این قدرت می‌تواند در دنیا از حقوق ملت عزیزمان دفاع کند.

سرهنگ گرامی به تازگی به عنوان وابسته هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفارت کشورمان در ریاض مشغول به خدمت شده اند.

سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت کشور هستند29 فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است
  • گرامیداشت روز ارتش از سوى سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض
  • حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا
  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • اگر دشمنان اقدامی کنند، با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد
  • اگر اسرائیل از پایگاه‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس به ایران‌ حمله کند آن پایگاه‌ها را خواهیم زد