Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید لفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: طبق توافقاتی که صورت گرفت، قرار است در آینده نزدیک شرکت تاسیسات دریایی که مدت فراوانی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، مشغول به فعالیت شود.

وی عنوان کرد: طبق تعهداتی که صورت گرفته این شرکت بناست که با ظرفیت دو برابر وارد مدار شود که نتایج نهایی آن در آینده نزدیک و با سفر هیاتی از پایتخت به خرمشهر به سرانجام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت مجدد با ظرفیت دو برابر این شرکت برای شهرستان مایه برکت است چرا که در پی آن جوانان بومی شاغل خواهند شد.

احمدنژاد بیان کرد: این شرکت سال‌های سال فعال بود اما به دلیل تحریم‌ها و برخی از سوء مدیریت‌ها در سالهای اخیر دچار رکود و افت شد. 

وی اشتغال را مطالبه به حق و اول جوانان خرمشهر دانست و عنوان کرد: بنده تلاش می‌کنم از طریق پیگیری‌های مختلف این مطالبه را در شهرستان خرمشهر به تحقق برسانم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خرمشهر تاسیسات دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،تقی پاشایی اظهار داشت: نگهداری از تاسیسات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود و بر این اساس شرکت آب و فاضلاب خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استاندارد‌های زیست‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.

دیگر خبرها

  • تکذیب هرگونه آسیب به تاسیسات هسته ای ایران /حمله به شهرهای ایران صحت ندارد /بخاطر یک پهپاد مشکوک، سامانه پدافندی فعال شده بود
  • تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است/ مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی/ صدایی که بامداد امروز در تبریز شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بود/ پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد
  • خبرهای جدید از تاسیسات هسته ای اصفهان /چرا پدافند هوایی پایگاه شکاری فعال شد؟
  • زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • رئیس‌جمهور: تولید، شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است