Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@23:27:22 GMT

شکست دوباره رئال‌ مادرید در لالیگا

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۹۷۵۸

شکست دوباره رئال‌ مادرید در لالیگا

ایران اکونومیست- تیم فوتبال رئال‌مادرید در دیدار خانگی مقابل آلاوس با شکست دو بر یک مواجه شد تا آژیر خطر در اردوی کهکشانی‌ها به صدا در آید.

 بامداد یکشنبه از هفته یازدهم لیگ باشگاه‌های اسپانیا، رئال‌مادرید میزبان آلاوس بود و در ادامه ناکامی‌های اخیر خود در لالیگا با حساب دو بر یک شکست خورد. این سومین باخت رئال در فصل جاری لالیگا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال در این دیدار، «سرخیو راموس» و «کریم بنزما» را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

در همان دقیقه چهارم توپ به دست «ناچو» مدافع رئال برخورد کرد تا داور نقظه پنالتی را به سود میهمان نشان دهد. «لوکاس پرز» پشت توپ ایستاد و گل نخست بازی را به نام خود ثبت کرد.

پس از این گل بازیکنان رئال سراسر حمله شده و آلاوسی‌ها نیز ضمن اتخاذ روشی تدافعی در ضدحملات بسیار خطرناک بودند.

در دقیقه ۲۵ «لوکاس پرز» در موقعیت عالی با «تیبو کورتوآ» تک به تک شد اما نتوانست گلزنی کند.

سپس «ادن هازارد» ستاره بلژیکی تیم رئال که پس از مدت‌ها مصدومیت به ترکیب اصلی مادریدی‌ها بازگشته بود، دوباره مصدوم شد و جای خود را به «رودریگو» داد.

در دقیقه ۳۵ «تونی کروس» در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان آلاوس نتوانست گلزنی کند و «پاچکو» در دو مرحله ضربات او را مهار کرد.

در دقایقی باقی مانده نیمه نخست، رئالی‌ها با ارسال‌های متعدد سعی بر جبران داشته که موفق نبودند. هرچند در دو نوبت ضربات سر «ماریانو دیاز» خطرناک بود.

در ابتدای نیمه دوم، کورتوآ با اشتباهی عجیب توپ را به «ژوسلو» بازیکن آلاوس پاس داد تا او به راحتی گل دوم تیمش را به ارمغان آورده و مدافع عنوان قهرمانی را با شوک روبرو کند.

در دقیقه ۶۲ و در ضد حمله‌ای دیگر تیم میهمان می‌توانست به گل سوم دست یابد که اینبار کورتوآ به خوبی ضربه لوکاس پرز را دفع کرد.

در دقیقه ۸۰ داور برای رئال اعلام پنالتی کرد اما سیستم کمک داور ویدئویی نشان داد که «کاسمیرو» در آفساید بوده است تا پنالتی منتفی شود.

در دقیقه ۸۶ حملات رئال جواب داد و کاسمیرو یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد.

در دقیقه ۹۵ شوت تماشایی «ایسکو» با بدشانسی به تیرک دروازه آلاوس برخورد کرد.

در نهایت این دیدار با برتری دو بر یک آلاوس به اتمام رسید تا این تیم ۱۳ امتیازی شود. رئال هم ۱۷ امتیازی باقی ماند تا همچنان در جایگاه چهارم باشد. مادریدی‌ها هم اکنون، ۶ امتیاز از تیم صدرنشین سوسیداد عقب هستند.

این برای سومین هفته متوالی است که رئال مادرید در لالیگا با ناکامی مواجه می‌شود. شاگردان «زین‌الدین زیدان» در سه دیدار اخیر خود تنها به یک امتیاز رسیده‌اند.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچستر سیتی در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی رئال مادرید به‌پایان رسید.

رودریگو در دقیقه ۱۲ برای رئال گلزنی کرد و تیم‌ش را یک بر صفر پیش انداخت، اما در دقیقه ۷۶ کوین دی بروینه موجب کامبک زدن منچسترسیتی شد تا بازی به دقایق اضافه کشیده شود.

هیچ‌یک از دو تیم در وقت‌های اضافه موفق به‌گلزنی نشدند تا در نهایت در ضربات پنالتی رئال مادرید با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شود.

خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی کد خبر 745644

دیگر خبرها

  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!‏