Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفاری گفت: نمایشگاه هفته پژوهش به دلیل محدودیت ها و شیوع ویروس کرونا اینبار به صورت مجازی برگزار می شود.

«مهدی غفاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: نمایشگاه هفته پژوهش امسال برای نخستین بار به دلیل محدودیت کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مدیرکل پارک علم و فناوری گلستان ادامه داد: این نمایشگاه از 16 الی 20 آذر دایر خواهد بود و علاقمندان می توانند از درگاه اینترنتی GRTE.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

IR سایت نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان گلستان از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

غفاری یادآور شد: سعی شده در بستر فضای مجازی غرفه هایی را شبیه و نزدیک به حالت واقعی طراحی کنیم تا دستگاه های اجرایی، پژوهشگران و دانشگاه ها بتوانند آخرین دستاوردهای خود را به صورت فیلم و عکس به نمایش بگذارند.

 

وی افزود: علاقمندان می توانند در غرفه های این دستگاه ها با تماشای فیلم و عکس های تهیه شده بپردازند و همینطور ارائه پاسخ به سوالات توسط غرفه داران از ساعت 10 الی 13 در طول هفته پژوهش برای ارائه بیشتر اطلاعات در خصوص آخرین دستاوردهای پژوهشی در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل پارک علم و فناوری گلستان تاکید کرد: بازدید کنندگان علاوه بر بازدید از غرفه های مختلف می توانند بخش های مختلف را فیلتر کنند و به علاقه مندی های پژوهشی خود بپردازند و این امکان خوبی برای بازدید کنندگان به شمار می رود.

 

غفاری تاکید کرد: در این نمایشگاه غرفه هایی از مراکز تحقیقاتی، دانشگاه ها، استارتاپ ها و واحدهای فناور حضور دارند و به تفکیک برای بازدید کنندگان قابل رویت است.

 

وی ابراز امیدواری کرد که در سال آینده نیز در هفته پژوهش از این سایت برای ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی استان بهره جست، یادآور شد: در هر غرفه چهار دستاورد به نمایش گذاشته می شود و اگر بتوانیم نظرسنجی را در این مدت محدود فراهم کنیم غرفه های برتر را براساس آرای مردمی انتخاب می کنیم.

 

مدیرکل پارک علم و فناوری گلستان تاکید کرد: علاوه بر این نمایشگاه برگزاری رویدادها و پنل های تخصصی مانند سال گذشته اما در بستر اینترنت و آنلاین برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه هفته پژوهش استان گلستان مهدی غفاری نمایشگاه هفته پژوهش غفاری هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید