Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، هانگی به شبکه ۱۲ خبری رژیم صهیونیستی گفت که وی هیچ نظری در مورد عاملان ترور دانشمندان ایرانی که دیروز کشته شد، ندارد، اما این ترور بسیار برای ایران سخت خواهد بود.

وی از اعضای حزب لیکود و از نزدیکان «بنیامین نتانیاهو» است.

این درحالی است که دفتر نتانیاهو روز جمعه از هرگونه اظهارنظری در خصوص ترور شهید فخری‌زاده خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال "یووال شتاسنتس" وزیر انرژی رژیم صهیونیستی و عضو دیگر حزب لیکود نیز با تکرار سخنان هانگبی به شبکه "کان" رژیم صهیونیستی گفت که نمی‌داند چه کسی فخری‌زاده را ترور کرده است.

وی نیز به مانند وزیر شهرکسازی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: هیچ نظری در مورد عاملان این اقدام ندارد، اما چیزی که در آن هیچ تردیدی ندارد این است که این اقدام ضربه سنگینی به برنامه هسته‌ای ایران وارد می‌آورد.

اظهار بی‌اطلاعی این مقامات صهیونیست درحالی صورت می‌گیرد که نتانیاهو در کنفرانس مطبوعاتی سال ۲۰۱۸ به صورت علنی فخری زاده را تهدید به ترور کرد.

نتانیاهو روز جمعه و تنها یک ساعت پیش از عملیات ترور فخری‌زاده نیز تصریح کرد: نمی‌توان شما را در جریان تمام کارها و دستآوردهایی بگذارم که این هفته انجام داده‌ام.

از سوی دیگر، "ایهود اولمرت" نخست وزیر اسبق اسرائیل نیز اعتراف نیز پیشتر در سخنانی اعتراف کرده است که تصمیم به حذف فخری‌زاده گرفتیم، اما در لحظاتی پایانی عملیات [ترور وی] به تعویق افتاد.

نشریه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از یک نماینده ایالات متحده و دو مقام اطلاعاتی اعلام کرده که اسرائیل پشت این حمله است. با این حال مشخص نیست که آیا دولت ایالات متحده از پیش مطلع شده است یا خیر، اما تل‌آویو و واشنگتن دو متحد نزدیک به یکدیگر هستند.

تروریست های بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل "محسن فخری‌زاده" رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودرو نیسان در فاصله ۱۵ متری خودروی حامل وی منفجر شد.

فخری‌زاده در اثر این تیراندازی‌ و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده، در بیمارستان به شهادت رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی آبسرد ترور محسن فخری زاده مجید شهریاری محسن فخری زاده ترور فخری زاده دانشمند هسته ای رژیم صهیونیستی دروغ محدودیت های کرونایی آبسرد ترور محسن فخری زاده مجید شهریاری محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعاهای تل‌آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های عبری زبان امروز چهارشنبه گزارش دادند که ادعاهای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ پهپاد ایرانی نتوانسته وارد اراضی اشغالی شود صحت ندارد.

این رسانه ها تاکید کردند که آمار ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپادها و موشک های ایران جنون آمیز و مبالغه آمیز است و ممکن است باعث شود صهیونیست ها و حتی عناصر ارتش توجهی به این آمار نکنند.

در ادامه این گزارش ها تصریح شده است: ادعاهای ارتش در راستای کم جلوه دادن خسارت های وارده بعد از عملیات ایران صحت ندارد. دست کم ۹ موشک از سیستم دفاعی اسراییل در پایگاه هوایی نواتیم عبور کردند اما سخنگوی ارتش اعلام کرده که هفت موشک عبور کرده اند.

رسانه های صهیونیستی اذعان کردند: یک پهپاد توانست وارد منطقه حرمون شده و این منطقه را هدف قرار دهد. این در حالی است که ارتش مدعی شده هیچ پهپادی وارد اسراییل نشده است.

این در حالی است که ویدئوها و تصاویر منتشر شده از عملیات وعده صادق بیانگر آن است که موشک ها و پهپادهای ایرانی موفق شدند با عبور از سیستم هوایی رژیم صهیونیستی اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهند.

کد خبر 6080793

دیگر خبرها

  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • شکست تمار عیار رژیم صهیونیستی خیلی از گذشته نزدیک‌تر شده است
  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • ادعاهای تل‌آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد
  • ۲ شوک بزرگ به نتانیاهو/ اسرائیل بازی اطلاعاتی-امنیتی را باخت
  • رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد
  • ادعای بزرگ درباره چگونگی پاسخ به ایران؛ از حمله به انبار تسلیحاتی تا عملیات ترور!
  • دروغ جدید عوامل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی