Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از دو ماه از امضای توافق خفت‌بار عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی در واشنگتن می‌گذرد اما هر روز این مساله روشن‌تر می‌شود که صهیونیست‌ها از این توافق صرفا برای پیشبرد اهداف خود و دور کردن کشورهای عربی از ملت فلسطین بهره می‌برند تا به راحتی بتوانند به خواسته‌های شوم خود در فلسطین به ویژه قدس و مسجد الاقصی دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دو روز پیش رسما آغاز پروازهای مستقیم بین ابوظبی و تل آویو اعلام شد اما با این حال، رژیم صهیونیستی از ورود دو اماراتی به اراضی اشغالی پس از فرود هواپیمای این کشور در فرودگاه بن گوریون ممانعت کرد.

پایگاه خبری روزنامه "یسرائیل هیوم" تاکید کرد که مسئولان فرودگاه بن گوریون پس از فرود هواپیمای شرکت "فلای دبی" به دو شخصیت سرشناس اماراتی که جزو مسافران این هواپیما بودند و به دعوت اختصاصی شرکت "لیزر مدلینگ" راهی فلسطین اشغالی شده بودند، اجازه ورود ندادند.

این روزنامه افزود که این دو نفر با وجود پر کردن برگه‌هایی که وضعیت سلامت آنان را تایید می‌کرد، باز هم از سوی اداره مهاجرت رژیم صهیونیستی اجازه ورود به فلسطین اشغالی را نیافتند.

این دو فرد اماراتی از این شیوه تعامل صهیونیست‌ها شاکی شده و نسبت به آن اعتراض کردند اما در نهایت راه به جایی نبرده و مجبور شدند به امارات بازگردند!

هویت این دو فرد مشخص نشده اما برخی منابع در فرودگاه بن گوریون گفته‌اند که آن‌ها دو فرد مهم و سرشناس بودند که در امارات از احترام زیادی برخوردارند!

در همین راستا، اداره مهاجرت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهروندان اماراتی حق ورود به فلسطین اشغالی را ندارند!

اسرائیلی‌ها به رغم تن دادن امارات به توافق خفت‌بار سازش همچنان به شیوه‌ای تحقیرآمیز با اماراتی‌ها تعامل می‌کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این توافق با محکومیت گسترده‌ای از سوی فلسطینیان همراه بود. آن‌ها چنین توافقی را خیانت به آرمان و مقدسات فلسطین می‌دانند.

پس از امضای این توافق، هیاتی اماراتی به قدس اشغالی سفر کرده و از مسجد الاقصی بازدید کرد که این مساله خشم نمازگزاران فلسطینی را در پی شد و آن‌ها اعضای این هیات را از این مسجد مبارک بیرون راندند.

اماراتی‌ها در توجیه امضای این توافق خفت‌بار مدعی بودند که در قبال لغو طرح الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی به آن تن داده‌اند و قرار است در چارچوب این توافق جنگنده‌های اف ۳۵ اماراتی را خریداری کنند، اما نه طرح الحاق کرانه باختری متوقف شد و نه تاکنون این کشور توانسته به این جنگنده‌ها دست یابد و رژیم صهیونیستی اعلام کرده که تنها در شرایطی حاضر به موافقت با فروش جنگنده های اف ۳۵ به ابوظبی است که آمریکا جنگنده های پیشرفته تری در اختیار این رژیم قرار دهد تا همچنان برتری نظامی آن در منطقه حفظ شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امارات رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی جنگنده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم

مقاومت اسلامی عراق بامداد چهارشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه هوایی «عوبدا» در جنوب اراضی اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

به گزارش المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: مجاهدان ما سه‌شنبه شب پایگاه هوایی عوفدا رژیم صهیونیستی واقع در جنوب فلسطین اشغالی را با پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق همچنین اعلام کرد که پایگاه نظامی سپیر متعلق به نظامیان رژیم اشغالگر را در فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

این گروه پیشتر و در عملیات گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

مقاومت اسلامی عراق در حمایت از مقاومت فلسطین و محکوم کردن حمایت همه جانبه آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بار‌ها پایگاه‌های ارتش آمریکا در عراق و سوریه و همچنین اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان
  • جزئیات شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • شمال فلسطین اشغالی زیر آتش باران حزب الله
  • حزب‌الله: جنایت «الهباریه» بی‌پاسخ نخواهد ماند
  • مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد
  • حماس: رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد
  • حزب‌الله: گفت‌وگو با واشنگتن درباره غزه را رد کردیم