Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@14:53:03 GMT

محمود احمدی نژاد منتظر اقدام رمال ها و جنیان بود

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۹۸۴۶

ساعت 24-یک نماینده مجلس دهم گفت: تندروها با سبک و سیاق دیپلماسی آشنا نیستند، کسانی که برجام را آتش زدند و پلاکاردهای آنچنانی چیدند و صبح و شب مقامات و مسئولین را دیدند تا اف ای تی اف تصویب نشود، تعداد مشخصی هستند.

«قاسم میرزایی نیکو»، نماینده مجلس دهم، در رابطه با تلاش افراطی ها و دلواپسان برای قطع ارتباط بین المللی کشور و تخریب برجام گفت: تعدادی که به عنوان دلواپسان مطرح هستند، هیچ گاه زیر بار مذاکره نمی روند و این روش را کلا قبول ندارند، مقالات طیف مخالف در چند روز گذشته نشان داد و اعلام می کردند، باید در فاصله ای که انتقال قدرت در آمریکا طی می‌شود، اقداماتی انجام گیرد تا منافع آمریکا را به خطر بیندازیم و دستمان پر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده پیشین مجلس افزود: تندروها با سبک و سیاق دیپلماسی آشنا نیستند، کسانی که برجام را آتش زدند و پلاکاردهای آنچنانی چیدند و صبح و شب مقامات و مسئولین را دیدند تا اف ای تی اف تصویب نشود، تعداد مشخصی هستند.

نماینده مجلس دهم با اشاره به اصولگرایانی که امروز شعار مذاکره در ۱۴۰۰ را می دهند، گفت: این افراد می دانند که راه برون رفت کشور از بحران های امروز، تنش زدایی است، آنها این مهم را فهمیده اند و چاره ای هم جز عمل به آن ندارند.

او تاکید کرد: دیدگاه کلی کشور مشخص است و کشور باید تکلیف خود را با چالش ها، مشخص کند. با این مجلس و... مشکل حل نمی شود و اتفاقات ویژه ای رخ نمی دهد مگر اینکه امورات اصلی کشور به شکلی درست و منطقی، سر و سامان داده شود. 

میرزایی نیکو اضافه کرد: مجلس باید به راس امور برگردد و تنها قانون گذار کشور باشد و تنها مرجعی باشد که قوانین را معین می‌کند، دولت باید قوه مجریه و پاسدار قانون اساسی و مجموعه ای برای تنظیم قوا و اصلی ترین مجموعه کشور باشد. سومین نکته خزانه کشور است. به عقیده من خزانه کشور یک جا نیست و مراکز تامین اقتصادی ما یکسان نیستند. 

نماینده مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه همه می دانند اثرات تحریم در کشور چه میزان بوده است، گفت: برخی، روحانی را در بسیاری از موارد همراهی نکردند و نتوانست آن طور که باید به مسائل رسیدگی کند، در دوره احمدی نژاد هم دیدیم که آدم های، رمال و اسطرلابی را گرد آورده بود و منتظر بودند جنیان اتفاقی برای کشور رقم بزنند.

برنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد توسط یک بازیگر!

دریافت 19 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمود دینی بازیگر نقش علی در سریال آیینه عبرت پس از سال‌ها دوری از سینما و تلویزیون با حضور در برنامه برمودا از شبکه نسیم ماجرای راه‌اندازی اولین شبکه خصوصی تلویزیون را بازگو کرد.او می گوید من درخواستم را در جلسه ای به آقای احمدی نژاد رئیس جمهور آن وقت مطرح کردم و ایشان هم موافقت کرد.

کد خبر 844263 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه بازیگران سینما و تلویزیون ایران احمدی نژاد سینمای ایران تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • (تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر /احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می زند و هدیه می برد/مشایی سحر شده بود
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • دور جدید رسیدگی به پرونده متهمان تشکیلات مجاهدین خلق از امروز
  • (ویدئو) افشاگری جدید علیه محمود احمدی‌نژاد در صدا و سیما
  • (ویدیو) راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد!
  • راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد توسط یک بازیگر!
  • دادگاه منافقین برگزار می‌شود
  • تکرار تجربه ناکام احمدی‌نژاد