Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در هفته یازدهم لالیگا میزبان آلاوس بود که با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

گل های آلاوس در این بازی را لوکاس پرز(5) و خوزلو(49) به ثمر رساندند. تنها گل کهکشانی ها در این بازی را کاسمیرو(86) به ثمر رساند. شاگردان زیدان با این باخت با 17 امتیاز در رده چهارم باقی ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلاوس با این برد ارزشمند 13 امتیازی شد و به رده نهم رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید لالیگا فوتبال هفته یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟

ستاره خط دفاعی منچسترسیتی، کاپیتان رئال مادرید را به خاطر ثبات و عملکردش در سطح بالا تمجید کرد.

طرفداری | کایل واکر در پاسخ به سوال بهترین مدافع راست جهان، نام دنی کارواخال را به زبان آورد.

کایل واکر از جمله بازیکنانی است که زیر نظر پپ گواردیولا پیشرفت زیادی کرد. واکر پس از جدایی از تاتنهام و پیوستن به منچسترسیتی در تابستان 2017، رفته‌رفته به یکی از بازیکنان ثابت ترکیب سیتیزن‌ها تبدیل شد و اکنون در 33 سالگی به عنوان یکی از برترین مدافعان کناری حال حاضر اروپا شناخته می‌شود. 

به نقل از مارکا، کایل واکر، ستاره خط دفاعی منچسترسیتی در پاسخ به سوال بهترین مدافع راست جهان، نام دنی کارواخال را به زبان آورد و کاپیتان رئال مادرید را به خاطر ثبات و عملکردش در سطح بالا تمجید کرد. واکر در این خصوص گفت:

بهترین مدافع راست دنیا؟ من فکر می‌کنم دنی کارواخال به خاطر بازی در رئال مادرید برای مدت طولانی، شایسته ستایش و قدردانی است. او در یکی از بهترین باشگاه‌های جهان توپ می‌زند و همیشه در سطح بالایی بازی کرده‌است. او یک مدافع راست کامل است که هم در دفاع و هم در حمله خوب کار می‌کند. همیشه رقابت بین بهترین مدافعان دنیا وجود دارد. من هم سعی می‌کنم بهترین بازی خودم را انجام و از رقابت با بازیکنانی مثل کارواخال لذت ببرم.

گفتنی است رئال مادرید و منچسترسیتی حدود دو هفته دیگر در دیداری حساس از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. البته کایل واکر در جریان دیدار دوستانه انگلیس و برزیل مصدوم شد و در حال حاضر، حضور او در بازی با رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • عکس| آمار شگفت انگیز رونالدو در لالیگا
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد
  • بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟
  • رئال مادرید به دنبال استعداد ۱۶ ساله آرژانتین