Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ احمد رحیمی، رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار داشت: با آغاز طرح جامع مدیریت هوشمند و اعمال محدودیت‌های ترافیکی تیم‌های پلیس در ۳۵ نقطه ثابت مستقر شده و روزانه ۲۰۲ نیروی مرتبط با این ماموریت به کار گرفته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی با بیان اینکه دراین مدت چهار هزار و ۴۵۶ مورد تذکر به رانندگان متخلف داده شده است، اضافه کرد: در این زمینه هفت روز گذشته ۲۲۸ راننده خاطی به علت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح اعمال قانون شده و ۹۲۶ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۶۴۶ خودرو نیز جریمه یک میلیون تومانی شدند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان ادامه داد: پلیس از اول آذر تاکنون، مانع ورود هفت هزار و ۹۱۲ خودرو با پلاک غیربومی به همدان شده است.

سرهنگ رحیمی اظهار داشت: با آغاز طرح جامع مدیریت هوشمند، شهروندان و اصناف همراهی خوبی در راستای اجرای با این طرح داشتند که با پنج هزار و ۲۸۰ مورد بازرسی‌های انجام شده توسط عوامل نظارت بر اماکن و سایر نهادها، به ۱۹۳ واحد متخلف نیز تذکر داده شده است.

او ادامه داد: در عین حال ۱۳۹ صورتجلسه درباره اخطار پلمب برای واحد‌های متخلف تنظیم و ۵۹ واحد نیز به علت رعایت نکردن مصوبات پلمب شدند.

انتهای پیام/ د 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل مسلمی اظهار داشت: در قالب اجرای این طرح نظارتی که از ۷ اسفند ماه در استان آغاز شده تا ۵ فروردین ماه از ۲ هزار و ۹۴۶ واحد صنفی و خدماتی در سطح استان بازرسی بعمل آمده است.

وی افزود: در این طرح که با همکاری بازرسان جهاد کشاورزی و اتاق اصناف در حال اجراست ، ۳۶۰ پرونده به ارزش بالغ بر ۷ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: گرانفروشی با۸۰ مورد، کم فروشی وتقلب ۲۸مورد ، عدم درج قیمت۱۲۲مورد ، عدم صدور فاکتور۵۸ مورد، حراج غیر قانونی۱۷ مورد و نداشتن پروانه کسب ۵۳ مورد بیشترین عناوین تخلف شناسائی شده در این مدت می باشند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان ساخت: این طرح نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرا خواهد شد.

کد خبر 6062609

دیگر خبرها

  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف در نوروز ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • پزشک متخلف در اهواز جریمه شد
  • توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در محورهای مواصلاتی لرستان
  • ۷۰ درصد تصادفات فوتی استان اصفهان ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در مازندران
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در استان زنجان