Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: پرستو آرویش معلم وظیفه شناس و نیکوکار ناحیه ۴ اهواز در زمینه بهره مندی دانش آموزان کم برخوردار از آموزش‌های ارائه شده در فضای مجازی و در اقدامی خیرخواهانه ۲ دستگاه تلفن همراه هوشمند و یک دستگاه تبلت به این دانش آموزان اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: این معلم نیکوکار ناحیه ۴ اهواز در عین حال ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای تعمیر و تجهیز منزل یک خانواده بی بضاعت اهدای کرد.

معتوکی افزود: کمک به خرید جهیزیه و تامین هزینه کرایه خانه خانواده‌های بی بضاعت و محروم و بیمار سرطانی از دیگر اقدامات خیرخواهانه این معلم نیکوکار است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام خداپسندانه برای این معلم خیّر آرزوی صحت و سلامتی کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان تبلت دانش آموزی ناحیه ۴ اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار گفت: در این مراسم ۲۰۰ دانش آموز دختر از مدارس دخترانه شهر و روستا‌های این شهرستان رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند..


مرتضی گرجی افزود: در این مراسم مسائل شرعی از جمله خواندن نماز، نحوه گرفتن روزه و دیگر مسائل شرعی مانند حجاب و واجبات و محرمات دین به زبانی شیوا و آهنگین به دانش آموزان آموزش داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ