Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلسه غیرعلنی امروز (یکشنبه 9 آذر 99) مجلس دقایقی قبل با حضور وزیر اطلاعات آغاز شد.

در این نشست آخرین مسائل روز کشور ازجمله ترور شهید محسن فخری‌زاده در حال بحث و بررسی است.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن فخری زاده جلسه غیرعلنی مجلس جلسه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   رئیس بسیج اساتید استان آذربایجان غربی در برنامه "گفت و گوی ویژه خبری" برای بررسی علل پاسخ به دستاوردهای اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی ایران و واکنش های احتمالی رژیم صهیونیستی حاضر شد.


   دکتر حیدری در این برنامه گفت: اگر قرار باشد اسرائیل دست از پا خطا نماید این بار پاسخی محکم تر و شدیدتر از قبل از سوی جمهوری اسلامی دریافت خواهد کرد و این امر منجر به خداشه دار شدن بیشتر حیثیت پوشالی آنان خواهد شد.

رئیس بسیج اساتید استان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اقتدار نظام اسلامی خاطر نشان کرد:  این دفاع مشروع و پاسخ مقتدرانه ایران اسلامی فقط معادله امنیتی تغییر نمی‌دهد، بلکه معادله سیاسی را هم تغییر می‌دهد و از این منظر بسیار موثر بوده و آثار امنیتی آن برای ما بسیار جالب است.

وی افزود:  ما بعد از انجام عملیات وعده صادق در واقع برروی هر گونه تهدید نظامی، امنیتی علیه کشورمان خط کشیدیم و اقتدار و صلابت ایران اسلامی‌با وعده صادق به جهانیان نمایان شد و بیشتر از آن اینکه در صورت هر اقدامی از هر نوع آن سیلی محکم تری از نظام جمهوری اسلامی‌بلاشک دریافت خواهد کرد.

 

دیگر خبرها

  • در محضر آیت‌الله درچه‌ای هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • ابعاد معنوی شخصیت شهید قرنی باید برای مردم تبیین شود
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی
  • آخرین نطق نادران در مجلس یازدهم /جز شرمندگی چیزی برای این حقیر باقی نماند /استعفای من چه شرایط اضطراری داشت که جلسه غیرعلنی شد؟
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • ابعاد راهبردی -امنیتی عملیات وعده صادق بررسی می شود