Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@12:22:55 GMT

اماراتی‌ها نقره داغ شدند

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۰۲۲۸

اماراتی‌ها نقره داغ شدند

هنوز چند روز از آغاز پروازهای مستقیم میان امارات و رژیم صهیونیستی نمی گذرد که صهیونیست‌ها مانع ورود دو تبعه امارات در فرودگاه بن گورین تل آویو شدند. ناطقان: به نقل از عرب ۴۸، دو شهروند اماراتی با وجود آنکه از سوی یک شرکت صهیونیست برای سفر به اراضی اشغالی دعوت شده بودند اجازه پیدا نکردند وارد تل آویو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






آنها در اعتراض به این برخورد با اولین پرواز به دبی بازگشتند؛ ابوظبی نیز در برابر این اقدام صهیونیست‌ها دست به اقدام تلافی‌جویانه زد به طوری که ۱۰ صهیونیست اجازه ورود به دبی را پیدا نکردند.

شرکت فلای دبی امارات، نخستین پروازهای مستقیم خود از دبی به تل‌آویو را از پنجشنبه هفته گذشته آغاز کرد.

این اقدام در راستای امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل آویو صورت گرفت.

اماراتی‌ها در حالی با این اقدام صهیونیست‌ها مواجه شدند که این کشور به تازگی از دادن ویزا به مسلمانان خودداری می‌کند.

در هفته گذشته فرودگاه بین‌المللی دبی بدون هیچ‌گونه توضیحی اعلام کرده بود که تا اطلاع ثانوی ارائه خدمات به مسافرین ورودی از کشورهای افغانستان، پاکستان، یمن، سوریه، ایران، عراق و تانزانیا با محدودیت همراه بوده و ویزای جدید برای اتباع این کشورها صادر نمی‌شود.
منبع: مهر برچسب ها: امارات ، ناطقان ، نقره داغ ، پرواز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: امارات ناطقان نقره داغ پرواز تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد

آلومینیوم اراک در دیداری تدارکاتی پاس همدان را شکست داد

طرفداری | تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اولین بازی تدارکاتی خود در سال جدید، با نتیجه سه بر صفر مقابل پاس همدان به پیروزی رسید.

شاگردان سیدمجتبی حسینی که پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران به مدت یک هفته تعطیل شده بودند، تمرینات خود را از چهار روز گذشته مجددا آغاز کرده بودند.

در این بازی دوستانه که در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد، علی وطن‌دوست، مهدی لیموچی و رضا جبیره برای آلومینیوم گلزنی کردند.

آلومینیوم اراک در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، روز چهارشنبه هفته آینده (پانزدهم فروردین‌ماه) در یک بازی معوقه به مصاف هوادار تهران خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیست ها علیه دو جوان فلسطینی در غزه
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • «آغاز سال‌ نو برای انسان مؤمن»
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی برای ۱۶ روز پیاپی!
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • انتشار هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان آغاز سال‌نو برای انسان مؤمن
  • تظاهرات دوباره صهیونیست‌ها در تل‌آویو/ برخی بازداشت شدند
  • حمله تل آویو به سخنان رئیس جمهور کلمبیا
  • آلمان: کمک‌های بشردوستانه باید بدون مانع وارد غزه شوند