Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@23:02:28 GMT

راه ۲۵ روستای آذربایجان‌شرقی بسته است

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۰۶۵۳

راه ۲۵ روستای آذربایجان‌شرقی بسته است

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی عوامل این نهاد برای بازگشایی جاده‌های برف گرفته استان اعلام کرد: هم اکنون راه دسترسی حدود ۲۵ روستا بسته بوده و تلاش برای بازگشایی آنها در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز، اروجعلی علیزاده، روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این روستاها در ارتفاعات شهرستان هاس بستان آباد، هشترود و چاراویماق واقع شده اند و تلاش می کنیم امروز راه این تعداد روستا را نیز باز بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بارش برف و کولاک ۲ روز گذشته راه صدها روستای این استان را بسته بود، افزود: از روز پنجشنبه با تلاش نیروهای راهداری راه ارتباطی خیلی از روستاهای بسته شده بازگشایی شد و تلاش می شود راه ارتباطی سایر روستاها نیز تا پایان امروز بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی مناطق برفگیر و روستایی به حدود ۴۰ سانتی متر رسیده است، اظهار داشت: بارش برف از جمله راه ارتباطی حدود ۱۳۰ روستای بستان آباد، ۱۲۰ روستای هشترود و ۵۰ روستای مراغه و دهها روستای چاراویماق، میانه و هریس را بسته بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: این روستاها در مناطق کوهستانی و برف گیر استان واقع هستند و بیشتر آن ها به علت نداشتن راه ارتباطی مناسب در اثر بارش برف و کولاک بسته می شود.

علیزاده، ادامه داد: نیروهای راهداری استان از روز پنجشنبه با آغاز بارش برف در راه های اصلی و آزادراه تبریز - زنجان استقرار یافته و مانع از بسته شدن آن ها و بروز راهبندان شدند و هم اکنون تمامی راه های فرعی و اصلی و آزادراه پیامبر اعظم باز بوده و تردد در آن ها در جریان است.

آذربایجان شرقی دارای ۱۴۲ دهستان و ۲ هزار و ۷۰۶ روستا بوده و حدود یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۴۲ نفر در این روستاها سکونت دارند.

این استان دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آذربایجان شرقی راه ارتباطی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی